×
×

با انتشار نامه ایی؛

  • کد نوشته: 73727
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • احمدعلی راغب هنرمند موسیقی کشورمان در نوشته ای به اقدام پلیس عربستان در تعرض به دو نوجوان ایرانی واکنش نشان داد. متن نوشته به این شرح است: به نام یگانه منتقم عیب پوش ضایعه­ برخورد اهانت بار پلیس سعودی با دو زائر نوجوان ایرانی، بار دیگر ثابت کرد دستگاه حاکم بر عربستان، صلاحیت اخلاقی و […]

    با انتشار نامه ایی؛
  • احمدعلی راغب

    احمدعلی راغب

    احمدعلی راغب هنرمند موسیقی کشورمان در نوشته ای به اقدام پلیس عربستان در تعرض به دو نوجوان ایرانی واکنش نشان داد.

    متن نوشته به این شرح است:

    به نام یگانه منتقم عیب پوش

    ضایعه­ برخورد اهانت بار پلیس سعودی با دو زائر نوجوان ایرانی، بار دیگر ثابت کرد دستگاه حاکم بر عربستان، صلاحیت اخلاقی و عقیدتی لازم برای اداره­ حرم امن الهی را دارا نیست. امروز بیش از هرکس بر وجدان­های مومن در آن کشور، فرض است که فراتر از هر دسته بندی مذهبی و هرگونه ملاحظه­ی نژادی و فرقه­ای، از خود بپرسند که آیا چنین برخوردی، زیبنده­ی حیثیت ایمانی یک انسان مسلمان هست؟ و آیا نباید بر این ننگ، شورید و بیش و پیش از آنکه دولت و ملت ایران، برخورد با عوامل این اقدام شنیع را مطالبه کنند، مومنان کشور عربستان، خواهان برخورد قاطع با عوامل آن شوند؟

    فرهنگ بزرگمنش و نوع­دوست ایرانی، این رفتار را هرگز به پای همه­ همنوعان مسلمان عرب خود در آن کشور، نخواهد گذارد؛ اما می­ نشیند و نظاره گر خواهد بود تا عیار ایمانی و انسانی مردم عربستان در مطالبه­ اعاده­ حیثیت دو انسان هم کیش را از مسئولان و حکام آن کشور بسنجد و این سنجش، در قضاوت آینده ما درباره آن مردم بی تردید نقش مهمی خواهد داشت.

    سزاوار است که مسئولین مرتبط با امر حج در ایران نیز، درباره­ این وضعیت بی­اندیشند و نسبت شرایط فعلی را با عظمت حج ابراهیمی بسنجند که در آن صورت، بی­ تردید پاسخ را خواهند یافت و اقدام مقتضی را خواهند داشت.

    والسلام

    احمدعلی راغب

    https://musiceiranian.ir/?p=73727
       
    برچسب ها احمدعلی راغب

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *