×
×

۲۸ و ۲۹ فروردین ماه سال جاری

  • کد نوشته: 73686
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۰
  • رسیتال ویولونسل هنرمند آلمانی، آنیا لخنر (Anja Lechner) اواخر فرودین سال جاری در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
    +پوستر کنسرت

    ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه سال جاری
  • پوستر کنسرت

    پوستر کنسرت

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: رسیتال ویولونسل هنرمند آلمانی، آنیا لخنر (Anja Lechner) اواخر فرودین سال جاری در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، آنیا لخنر نوازنده چیره دست ویولنسل که پیش از این نیز در ایران به اجرا پرداخته است، در دو تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران، به اجرای قطعاتی از آهنگسازان اروپایی و همچنین قطعه «باغ» ۳ از ساخته‌های هوشیار خیام خواهد پرداخت که در واقع خیام این قطعه را همچون قطعه شماره ۲ «باغ» تقدیم به لخنر کرده است.

    آنیا لخنر که آثارش در قالب تولیدات شرکت «ای سی‌ام» منتشر می‌شود، برای رسیتال تهران، علاوه بر اجرای سوئیت شماره سه باخ، به اجرای آثاری کمتر شنیده شده از موسیقیدانان اروپایی ازجمله تونو کوورویتس، والنتین سیلوسترف، گئورگی آرنودف، توبیاس هومه و کارل فریدریش آبل نیز می‌پردازد، این رسیتال سرآغازی برای مجموعهٔ اجراهای نشر «هرمس» تحت عنوان «۱۵ سال بازی گوش» خواهد بود.

    شایان ذکر است که بهای بلیط این کنسرت ۸۰هزار تومان می‌باشد و علاقمندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سایت Tiwall.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=73686
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *