×
×

گزارش مفصل «موسیقی ایرانیان» از متن و حاشیه های کنسرت فرزین در «رشت»

  • کد نوشته: 73574
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۶ دیدگاه
  • hot-topic-logo«فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران که به زودی نیز تازه ترین آلبومش را با عنوان «شش» راهی بازار موسیقی کشور خواهد کرد، نوروز امسال به برگزاری کنسرت در شهرهای شمالی کشور پرداخت. در ادامه می توانید گزارش ویدئویی و عکسهای «علی اکبر رهنمایی» از متن و حاشیه های کنسرت فرزین در شهر رشت را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» دنبال کنید.

    +از نکات جالب توجه اجرای فرزین در شهر رشت، حضور پدر، مادر و همسر این خواننده پاپ به عنوان مهمان ویژه در محل برگزاری کنسرت بود

    گزارش مفصل «موسیقی ایرانیان» از متن و حاشیه های کنسرت فرزین در «رشت»
  • کنسرت فرزاد فرزین در رشت

    کنسرت فرزاد فرزین در رشت

    موسیقی ایرانیان – مهرداد پولادی: «فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران که به زودی نیز تازه ترین آلبومش را با عنوان «شش» راهی بازار موسیقی کشور خواهد کرد، نوروز امسال به برگزاری کنسرت در شهرهای شمالی کشور پرداخت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، فرزین در روزهای ابتدایی امسال با استقبال مخاطبین در شهرهای رشت، چالوس و نارنجستان به روی صحنه رفت و به اجرای گلچینی از قطعات آلبوم و تک آهنگ هایش پرداخت.

    امیرمیلاد نیکزاد (کیبورد)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، مهرداد معافی (کیتار اکوستیک)، احمد امین‌پور (پرکاشن)، تایماز طاعتی (ویولن) و مهران خلیلی (رهبر ارکستر، نوازنده گیتار الکتریک) به همراه زایا سلیمان (مدیر گروه شوک) در این کنسرت فرزاد فرزین را همراهی کردند.

    از نکات جالب توجه اجرای فرزین در شهر رشت، حضور پدر، مادر و همسر این خواننده پاپ به عنوان مهمان ویژه در محل برگزاری کنسرت بود.

    در ادامه می توانید گزارش ویدئویی و عکسهای «علی اکبر رهنمایی» از متن و حاشیه های کنسرت فرزاد فرزین در شهر رشت را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» دنبال کنید.

    + دانلود گزارش ویدئویی

    گزارش ویدئویی را آنلاین ببینید:

    عکسهای «علی اکبر رهنمایی» از کنسرت فرزاد فرزین در شهر رشت:

    https://musiceiranian.ir/?p=73574
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *