×
×

پیش به‌سوی دریافت مجوز

  • کد نوشته: 73261
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۰
  • سرپرست گروه «دارکوب» از به پایان رسیدن ضبط تازه ترین آلبوم این گروه موسیقایی خبر داد. همایون نصیری درباره ضبط آلبوم گروه «دارکوب» گفت: تمامی مراحل مربوط به ضبط تازه ترین آلبوم گروه انجام شده و اگر مشکلی به وجود نیاید، قرار بر این است که اردیبهشت ماه سال جاری در بازار موسیقی منتشر شود. […]

    پیش به‌سوی دریافت مجوز
  • همایون نصیری

    همایون نصیری

    سرپرست گروه «دارکوب» از به پایان رسیدن ضبط تازه ترین آلبوم این گروه موسیقایی خبر داد.

    همایون نصیری درباره ضبط آلبوم گروه «دارکوب» گفت: تمامی مراحل مربوط به ضبط تازه ترین آلبوم گروه انجام شده و اگر مشکلی به وجود نیاید، قرار بر این است که اردیبهشت ماه سال جاری در بازار موسیقی منتشر شود.

    وی ادامه داد: هم اکنون بخش اولیه اثر برای دریافت مجوز و طی مراحل اداری به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارائه شده که بنا داریم پس از اخذ مجوز، بخش نهایی میکس و مسترینگ کار را آغاز کنیم تا این آلبوم بر اساس برنامه ریزی پیش بینی شده در اردیبهشت ماه امسال به علاقه مندان موسیقی ارائه شود.

    به گفته وی، قطعه‌هایی که برای این آلبوم در نظر گرفته شده از نوازندگان بومی و محلی شهرهای مختلف کشور هستند.

    سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» در معرفی عوامل اجرایی آلبوم تازه گروه گفت: در این آلبوم علی زندوکیلی، رضا کولغانی و محسن شریفیان به عنوان خواننده حضور دارند و محتوای کار همچنان بر مبنای ساختار موسیقایی گروه طی آلبوم های گذشته البته با تنظیم های متفاوت است که امیدوارم این بار هم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

    نصیری درباره نام این آلبوم نیز توضیح داد: نام آلبوم هنوز مشخص نیست اما طی هفته جاری قرار است جلسه ای میان اعضای گروه برگزار شود تا نام آلبوم را هم مشخص کنیم.

    این نوازنده پرکاشن در پایان پیرامون کنسرت‌های گروه «دارکوب» نیز توضیح داد: تصمیم گرفتیم بلافاصله بعد از انتشار آلبوم، تمرین‌های خود را در ماه رمضان آغاز کنیم تا بعد از پایان این ایام، اولین کنسرت رسمی را بعد از انتشار آلبوم سوم‌مان در برج میلاد برگزار کنیم.

    گرو «دارکوب» از سال ۸۶ حضور خود را به جامعه موسیقی کشور معرفی کرد و با سبک متفاوتی که در اجراهای زنده با حضور نوازندگان برجسته عرصه موسیقی و البته خواننده- بازیگرانی چون مهران مدیری و حامد بهداد به کار گرفت، توانست خود را به مخاطبانش معرفی کند. «دارکوب» عنوان اولین آلبوم رسمی این گروه موسیقی است که سال ۸۶ در بازار موسیقی منتشر شد و به لحاظ فروش در رتبه نسبتا خوبی هم قرار گرفت. این گروه چندی پیش تازه ترین آلبوم خود با نام «لیوا» را منتشر کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=73261
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *