×
×

در واکنش به اظهارات حسین علیزاده

  • کد نوشته: 7299
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۴ دیدگاه
  • بابک رضایی در مورد نشست خبری روز گذشته علیزاده، توضیح داد: وی در نشست یادشده و بر خلاف جریان سازی رسانه های مغرض، از واژه تحریم استفاده نکرده بلکه وی ادعا داشته

  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران به نقل از ایرنا؛ بابک رضایی در مورد نشست خبری روز گذشته علیزاده، توضیح داد: وی در نشست یادشده و بر خلاف جریان سازی رسانه های مغرض، از واژه تحریم استفاده نکرده بلکه وی ادعا داشته که به سبب مقابله با رصد هایی که در حوزه موسیقی اعمال می شود، هنرمندان کشور رنجیده خاطر شده اند.
    مدیر انجمن موسیقی ادامه داد: علیزاده، می تواند نظرات شخصی خود را اعلام کند، اما ایشان نماینده جامعه موسیقی کشور نیست که سلایق خود را به تمام هنرمندان نسبت دهد.
    ر ضایی افزود: حضور بیش از ۱۰۰ گروه موسیقایی در بیست و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، مبین پویایی و فعال بودن جامعه موسیقی به رغم تمامی نقدها و ادعاهای افرادی همچون علیزاده است.
    رییس انجمن موسیقی همچنین روند موسیقایی کشور را مطلوب دانست و ادامه داد: مسوولان و متولیان فرهنگی کشور در تلاش برای ارتقای هنر موسیقایی کشور هستند و در این مسیراز تمامی هنرمندان کشور حمایت می کنند.
    دبیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ادامه داد: بر همین اساس، انجمن موسیقی ایران در برگزاری تور موسیقایی علیزاده همکاری داشته و سعی در حمایت از برپایی کنسرت های این هنرمند، همزمان با جشنواره در سراسر کشور است.
    وی با اشاره به اینکه برخی عنوان می کنند جامعه موسیقی کشور دچار ازهم گسستگی است و دارای یک مدیریت واحد و خرد جمعی نیست، ادامه داد: اینگونه مباحث از جانب افرادی که سال ها در عرصه موسیقی کشور حضور دارند، موجب ضربه زدن به روند رشد و پیشرفت این هنر می شود که جای تاسف دارد.
    دبیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر افزود: معتقدم با حمایت، همدلی، کمک و همبستگی جامعه موسیقی می توان به بسیاری از مشکلات فایق آمد.
    رضایی گفت: متاسفانه در چنین شرایطی برخی از رسانه های مغرض نیز در راستای فریب افکار عمومی، برخی از مطالبی را که بیشتر آن می تواند به عنوان یک نقد سازنده در پیشبرد اهداف فعالیت های فرهنگی و هنری بکار رود، به سمتی می برند که آن اثر بخشی خودش را از دست بدهد.
    مدیر انجمن موسیقی ایران یادآور شد: در جشنواره موسیقی امسال شاهد استقبال کم نظیر مخاطبان موسیقی بوده ایم به گونه ای که بلیت بسیاری از کنسرت ها تمام شده است.
    یادآور می شود، حسین علیزاده روز گذشته در نشستی خبری مدعی شد که وضعیت موسیقی مناسب نیست و هنرمندان نباید در جشنواره موسیقی شرکت کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=7299
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *