×
×

دموی این اثر را آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 71644
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۴ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoپیش فروش پنجمین و آخرین آلبوم گروه موسیقی «آریان» به خوانندگی علی پهلوان و پیام صالحی با عنوان «خداحافظ» که توسط شرکت «ترانه شرقی» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد، از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.
    +این اثر با ١١ قطعه و شعار «لطفا کپی نکنید» منتشر می‌شود

    دموی این اثر را آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • گروه موسیقی آریان

    گروه موسیقی آریان

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: پیش فروش پنجمین و آخرین آلبوم گروه موسیقی «آریان» به خوانندگی علی پهلوان و پیام صالحی با عنوان «خداحافظ» که توسط شرکت «ترانه شرقی» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد، از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر با ١١ قطعه و شعار «لطفا کپی نکنید» هفته آینده در ایران و همزمان در خارج از کشور منتشر و در دسترس مخاطبین آریان قرار خواهد گرفت.

    آلبوم «خداحافظ» آخرین آلبوم گروه پرمخاطب و محبوب سالیان اخیر موسیقی پاپ از طرف شرکت ترانه شرقی خواهد بود.

    اواخر دهه۷۰ نامشان سر زبان‌ها افتاد. «آریان» آن سال‌ها به‌سرعت جای خود را در میان مخاطبان باز کرد و با استقبال زیاد جامعه‌ای قرار گرفت که موسیقی پاپ در آن تنها چندسالی به‌صورت رسمی اجازه انتشار یافته بود. این گروه، در تاریخ موسیقی پاپ ایران بسیاری از عنوان‌های اول را یدک می‌کشد: اولین گروه پاپ بعد از انقلا‌ب، اولین گروه مختلط تاریخ موسیقی ایران، اولین گروه پاپ دارنده گروه کر و صاحب عنوان پرفروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایران. از میان اعضای آن‌ها محمدرضا گلزار با ورود به سینما همکاری خود را با این گروه قطع کرد و برخی از اعضای آن هم جای خود را به دیگران دادند، آریان در سال ۱۳۸۷ آهنگ مشترک خود را به نام «دوستت دارم» با کریس‌دی‌برگ، خواننده مشهور ایرلندی در تهران اجرا کرد و طی این سال‌ها چهار آلبوم دیگر با عنوان «آلبوم گل آفتابگردون»، «و اما عشق»، «تا بی‌‌‌نهایت» و «بی‌تو با تو» را منتشر کرد که البته به‌دور از حواشی و فرازوفرود هم نبود. علی پهلوان و پیام صالحی که از بانیان شکل‌گیری گروه بودند همچنان خواننده اصلی آریان باقی مانده بودند تا اینکه چندی پیش پیام صالحی از به‌تعلیق‌درآمدن گروه آریان خبر داد. او به اختلاف اعضای این گروه با محسن رجب‌پور، مدیرعامل شرکت ترانه‌شرقی و تهیه‌کننده آلبوم‌هایشان اشاره و عنوان کرد که انتشار آلبوم آریان۵، سه‌سال به طول انجامیده و به‌روزبودن خود را از دست داده است. با این‌حال رجب‌پور هم در گفت‌وگویی که داشت، گفت: «تمام حقوق مرتبط با آثار منتشرشده و منتشر نشده گروه آریان که ترانه‌شرقی مجوزش را گرفته، متعلق به این موسسه است. آلبوم «آریان۵» هم از این قاعده خارج نیست و ما تصمیم خواهیم گرفت که منتشر شود یا نه.»

    همه این دعوا‌ها و چالش‌های رسانه‌ای ادامه داشت تا اینکه علی پهلوان و شرکت ترانه شرقی، پشت صحنه با هم توافق کردند این اثر به عنوان اخرین آلبوم آریان راهی بازار شود و پس از آن هر کدام از اعضای آریان، خارج از شکل گروهی به فعالیت های هنری خود ادامه دهند.

    در ادامه می‌توانید پوستر‌ و دموی تازه ترین آلبوم آریان را آنلاین ببینید و بشنوید و در صورت تمایل این اثر را سفارش دهید.

    +دموی آلبوم جدید آریان را آنلاین بشنوید و دانلود کنید (به همراه پیش خرید این اثر)

     

    https://musiceiranian.ir/?p=71644
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *