×
×

گروه موسیقی «بچه های ایران» جدیدترین اثر خود را منتشر می کند

  • کد نوشته: 71496
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه موسیقی «بچه های ایران» سومین اثر رسمی خود را منتشر می کند. از این گروه که ترکیبی از بازیگران سینما و تلویزیون و هنرمندان موسیقی هستند، پیش از این نیز آثاری منتشر شده است که از آن جمله می توان به قطعات بمب و عروسک اشاره کرد که به خوانندگی محمدرضا هدایتی، پویا بیاتی […]

    گروه موسیقی «بچه های ایران» جدیدترین اثر خود را منتشر می کند
  • ۱۲_۳۱گروه موسیقی «بچه های ایران» سومین اثر رسمی خود را منتشر می کند.

    از این گروه که ترکیبی از بازیگران سینما و تلویزیون و هنرمندان موسیقی هستند، پیش از این نیز آثاری منتشر شده است که از آن جمله می توان به قطعات بمب و عروسک اشاره کرد که به خوانندگی محمدرضا هدایتی، پویا بیاتی و دکلمه نسرین مقانلو منتشر شد.

    این گروه، تیرماه گذشته همزمان با افتخار آفرینی های والیبالیست ایران ترانه “اوج پرواز ” را به خوانندگی مشترک امین حیایی، کامران تفتی، علی ضیا، نیما نکیسا، مازیار عصری، پویا امینی، امید حجت و…. تقدیم غیور مردان والیبالیست کشور کرده بودند.

    سرپرست این گروه هم «سیاوش خواهانی» (برادر سیامک خواهانی، از اعضای گروه آریان) است که هفته آینده از جدیدترین و سومین ترانه خود بنام “نوروز امروز ” رونمایی و آن را تقدیم علاقمندان موسیقی خواهد کرد. سیاوش خواهانی سرپرست گروه بچه های ایران و مجری طرح دراین باره به «موسیقی ما» گفت:‌« از شهریورماه گذشته، دغدغه ساخت ترانه ای برای نوروز در این گروه برای تک تک اعضا وجود داشت و نهایتا کار تولید شد.»

    در این قطعه، برای نخستین بار شاهد حضور سیامک خواهانی برادر سیاوش به عنوان خواننده هستیم. سیاوش درباره حضور و خواندن برادرش گفت: «سیامک برای اولین بار در این اثر از صدای خود رونمایی کرده است. همچنین زنده یاد استاد مرتضی احمدی نیز در این ترانه به اجرای حاجی فیروز مشهور پرداخته که این اجرا در زمان حیات استاد هدیه ای طلایی برای آنها و همچنین علاقمندان به موسیقی بود. همچنین شهره سلطانی بعنوان همخوان در کنار محمدرضا هدایتی،علی مولایی و بردیا صابری به هنرنمایی پرداخته و نسرین مقانلو نیز دکلمه این کار را به زیبایی در کنار شهره سلطانی و سیامک خواهانی انجام داده است.»

    «سیامک خواهانی» نیز درباره این اثر توضیح داد: «خیلی خوشحالم در کنار سیاوش برادرم اولین همکاری مشترکمان رقم می خورد. همچنین از اینکه در کنار دوستان محبوب و دوست داشتی و همین طور زنده یاد مرتضی احمدی پیام صلح و دوستی و شادی را به مناسبت نوروز به ملت قهرمان و لایق بهترین خوبی ها مخابره می کنیم، حس خوبی دارم. بسیار خرسندم در گروهی صدایم را در کنار سازم خواهند شنید که نامش همانند آریان برگرفته از نام کشور بزرگمان ایران است.»

    به گفته سیاوش خواهانی این اثر که بصورت موزیک ویدیو و توسط آرش بهمنی کارگردانی شده، در تاریخ بیستم اسفند ماه جاری رونمایی و تقدیم علاقمندان به موسیقی خواهد شد.

    امیر اسفندیاری تنظیم کننده و نوازنده آکاردئون، مهدی اعتباری نوازنده سه تار، سیامک خواهانی نوازنده ویلن و سیاوش خواهانی نوازنده تار و بوزوکی این ترانه بوده اند و همچنین علی مولایی وظیفه میکس و مسترینگ این ترانه را بر عهده داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=71496
       
    برچسب ها بچه های ایران

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *