×
×

تازه ترین اثر صادقی به «ناصر عبدالهی» و «مرتضی پاشایی» تقدیم شد

  • کد نوشته: 71397
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۶ دیدگاه
  • تازه ترین آلبوم رسمی «رضا صادقی» خواننده بنام موسیقی پاپ با نام «فقط گوش کن» توسط شرکت «آوای هنر» منتشر و صبح امروز توسط شرکت پخش هنر اول در سراسر ایران توزیع شد.
    +صادقی در این اثر، یک قطعه را برای مردم شهرش بندرعباس با گویش بندری خوانده است

    تازه ترین اثر صادقی به «ناصر عبدالهی» و «مرتضی پاشایی» تقدیم شد
  • آلبوم «فقط گوش کن»

    آلبوم «فقط گوش کن»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تازه ترین آلبوم رسمی «رضا صادقی» خواننده بنام موسیقی پاپ با نام «فقط گوش کن» توسط شرکت «آوای هنر» منتشر و صبح امروز توسط شرکت پخش هنر اول در سراسر ایران توزیع شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر ۱۵ قطعه دارد که رضا صادقی با تعداد زیادی آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده و نوازنده همکاری کرده است، بابک صحرایی، ترانه مکرم، علی استیری، امیرحسین الهیاری، مهرزادامیرخانی، بیتا طایی، رضا صادقی، ابراهیم منصفی، حسین سلیمانی، عرفان سلیمی، مهدی محمدی، نگار جعفری ترانه سرایان این اثر هستند، ملودی قطعات هم توسط ساناز کریمی، فرشید ادهمی، فاضل پیش، امین قباد، سعید سام، اشکان خشابی و رضا صادقی ساخته شده اند و شجاعت شفائی، بابک مافی، شهراد امیدوار، هومن نامداری، پویا نیک پور، مجید نصیری، مسعود همایونی، رضا تاجبخش، معین راهبر، مهران خالصی، اسماعیل حسینی، میثم مروستی و فاضل پیش هم تنظیم کننده های «فقط گوش کن» هستند.

    «رضا صادقی» در یادداشتی درباره این آلبوم نوشته است: «جهانم با تمام جهانم تقدیم می‌کنم به لبخند خدایم و تقدیم به آنان که فکر هم را مدیون حضورشانم، مردم گرم سرزمینم و خاک گرم زادگاهم بندرعباس، و به روح دو عزیزی که عرض خاطرات پهناوری در ذهن این سرزمین به یادگار گذاشتند. ناصر عبدالهی و مرتضی پاشایی، روحشان آرام و یادشان مانا… خلوتی آرام، یک لیوان چای و لبخندی از سر دوستی، این‌ها با تو و حرف‌های ناگفته با من…بخند و فقط گوش کن.»

    شایان ذکر است که در این آلبوم، رضا صادقی سنت همیشگی خود را حفظ کرده و یک قطعه را برای مردم شهرش بندرعباس با گویش بندری خوانده است، این قطعه که ششمین آهنگ این آلبوم است کاریست با ترانه سرایی مرحوم ابراهیم منصفی و آهنگسازی فاضل پیش و تنظیم مجید نصیری که تعدادی از نوازنده‌های بندری نیز در این قطعه حضور دارند.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=71397
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *