×
×

«صد سال تنهایی»

  • کد نوشته: 7054
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۰
  • بزرگداشت علیرضا مشایخی -آهنگساز – به مناسبت هفتاد و یکمین سالگرد تولد این آهنگساز با عنوان «صد سال تنهایی» برگزار می‌شود. به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این برنامه روز چهارشنبه – ۲۰ بهمن‌ماه – به بهانه هفتاد و یکمین سالروز تولد علیرضا مشایخی از آهنگسازان موسیقی مدرن در ایران با اجرای چهار قطعه […]

  • بزرگداشت علیرضا مشایخی -آهنگساز – به مناسبت هفتاد و یکمین سالگرد تولد این آهنگساز با عنوان «صد سال تنهایی» برگزار می‌شود.

    به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این برنامه روز چهارشنبه – ۲۰ بهمن‌ماه – به بهانه هفتاد و یکمین سالروز تولد علیرضا مشایخی از آهنگسازان موسیقی مدرن در ایران با اجرای چهار قطعه از این هنرمند برجسته موسیقی برگزار می‌شود.

    در این برنامه دو تکنوازی پیانو، تکوازی ویلونسل و تریلو پیانو و سازهای زهی اجرا خواهد شد که در این اجرا صنم قرچه داغی قطعه تریلو برای ویلونسل و نوار کامپیوتری، عادل پورصمدی(ویلون)، کاوه همدانیان(ویلونسل) و علیرضا خیابانی(پیانو) را در قطعه دیالوگ بر تریلو اجرا می‌کنند.

    همچنین «درجستجوی بیداری . اپوس صفر برای یک علیرضا مشایخی و دیگران» عنوان فیلمی از زندگی علیرضا مشایخی است که به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد بامداد به مدت ۱۵ دقیقه در این مراسم پخش خواهد شد.

    در جشن بزرگداشت علیرضا مشایخی ،دکتر حسن ریاحی، کیوان ساکت، فریماه قوام صدری، دکتر محمد سریر و دیگر بزرگان عرصه موسیقی حضور خواهند داشت.

    یادآور می‌شود این برنامه چهارشنبه ۲۰ از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=7054
       
    برچسب ها عليرضا مشايخي

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *