×
×

عکس؛

  • کد نوشته: 70121
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • شهرام شکوهی در شب اجرای خود در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، از زنده یاد مرتضی پاشایی یاد کرد و از خدا خواست در اهواز باران ببارد تا هوا بهتر شود. شهرام شکوهی به عنوان ششمین خواننده موسیقی پاپ یکشنبه شب ۲۶ بهمن ماه در چهارمین روز از سی امین جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد […]

    عکس؛
  • شهرام شکوهی در شب اجرای خود در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، از زنده یاد مرتضی پاشایی یاد کرد و از خدا خواست در اهواز باران ببارد تا هوا بهتر شود.

    شهرام شکوهی به عنوان ششمین خواننده موسیقی پاپ یکشنبه شب ۲۶ بهمن ماه در چهارمین روز از سی امین جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد روی صحنه رفت و علاقمندان این هنرمند توانستد به تماشای اجرای زنده قطعات مورد علاقه خود بنشینند.

    این برنامه بعد از ۴۵ دقیقه تاخیر، با پخش نماهنگ قطعه «مقدس» آغاز شد و شهرام شکوهی در حال خواندن روی نماهنگ وارد صحنه شد و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

    بعد از اجرای این قطعه، شهرام شکوهی از مسئولان و انجمن موسیقی تشکر کرد که یک بار دیگر اجازه دادند تا در جشنواره موسیقی فجر برنامه اجرا کند و گفت: به دلیل کم بودن زمان کمتر حرف می زنیم و بیشتر می خوانیم.

    کنسرت موسیقی شهرام شکوهی در چهارمین روز جشنواره بین المللی موسیقی فجر

    در دقایق ابتدایی این کنسرت، هرچند شکوهی دو قطعه «کولی عشق» و «وای از هوس» را اجرا کرد اما همچنان سالن به هیجان کافی نرسیده و حاضران بیشتر در حال تصویربرداری و عکاسی با تلفن های همراه خود بودند تا جایی که شکوهی به طنز گفت: اینجا جشنواره فیلم نیست که شما فقط برای تماشا آمده باشید. بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر هم نیست که بخواهید مرا قضاوت کنید. به من منت گذاشته و آمده اید تا در کنار هم شاد باشیم و با اجرای قطعه پر انرژی «از دست تو دلگیرم» حال و هوای سالن را تغییر داد.

    قطعه بعدی که توسط شکوهی اجرا شد «مدارا» نام داشت؛ قطعه ای که خواننده آن معتقد است اجراش بسیار نفس گیر است و شکوهی در پایان آن با تحریرهای بلند و طولانی به سبک خودش، حاضران را وادار کرد او را تشویق کنند.

    کنسرت موسیقی شهرام شکوهی در چهارمین روز جشنواره بین المللی موسیقی فجر

    تعدادی از قطعات اجرا شده همراه با نماهنگ هایی مربوط به آن قطعه بود اما این نماهنگ ها جذابیت چندانی در طراحی، اجرا و حتی پخش نداشت و تاثیر چندانی در به وجد آوردن مخاطبان نداشت.

    شهرام شکوهی در بخشی از اجرای خود از زنده یاد مرتضی پاشایی یاد کرد و قطعه «عاشقم» را به یاد این هنرمند فقید عرصه پاپ تقدیم کرد.

    این خواننده در ادامه اجرا سعی کرد با اجرای پیاپی چند قطعه شاد و پرانرژی نگذارد هیجان حاضران در سالن فروکش کند و علاقمندانش هم با او همراهی کردند و با شنیدن ابتدای قطعه: می‌ترسم تنها شم… به وجد آمدند و با او همخوانی کردند.

    کنسرت موسیقی شهرام شکوهی در چهارمین روز جشنواره بین المللی موسیقی فجر

    شکوهی بعد از اجرای قطعه «بارون» از هموطنان اهوازی یاد کرده و از مردم خواست دعا کنند در اهواز هم باران ببارد تا آن عزیزان هم بتوانند نفس بکشند و سلامت و آرامش به زندگی شان بازگردد.

    این هنرمند موسیقی پاپ گفت: بعد از محرم و صفر اجراهای زیاد و فشرده ای داشتیم و در همان ایام مادر امیرحسین کاشانیان سرپرست ارکستر من از دنیا رفت اما او با وجود این که در سوگ مادرش نشسته بود، ما را تنها نگذاشت تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم. به همین دلیل قطعه «جان خسته» را به امیرحسین و روح بلند مادرش تقدیم می کنم.

    کنسرت موسیقی شهرام شکوهی در چهارمین روز جشنواره بین المللی موسیقی فجر

    اجرای این قطعه یکی از احساسی ترین و تاثیرگذار ترین بخش های کنسرت شکوهی بود که وقتی چهره کاشانیان در حال نواختن گیتار روی ال ای دی سالن به نمایش درآمد، چشمان بسیاری از حاضران نمناک شد.

    بعد از این قطعه شهرام شکوهی سه قطعه شاد و پرهیجان را پشت سر هم اجرا کرد تا حال و هوای سالن میلاد را عوض کند.

    قطعه «اسیر» از آخرین قطعاتی بود که در این شب اجرا شد تا دوستداران این قطعه که در طول برنامه بارها آن را درخواست کرده بودند با آن همخوانی کنند.

    شکوهی مدام نگران کمبود زمان برای اجرای تمام قطعات کنداکتور برنامه اش بود اما باز هم به خواست مردم دو قطعه را دو بار اجرا کرد.

    در پایان این اجرا از عادل فلاح کیبورد، سام میرزایی گیتار، رامبد رفعت گیتار بیس، میعاد شهابی گیتار ، نیما غفاری درام ، پاشا زانوسی پرکاشن و عماد لاریجانی کیبورد به عنوان نوازندگان ارکستر خود تشکر کرد.

    http://media.isna.ir/content/1424067490212_hamid+forootan+_-3.jpg/4

    http://media.isna.ir/content/1424067490087_hamid+forootan+_-2.jpg/4

    http://media.isna.ir/content/1424067604201_hamid+forootan+_.jpg/4

    http://media.isna.ir/content/1424067490805_hamid+forootan+_-8.jpg/4

    http://media.isna.ir/content/1424067490695_hamid+forootan+_-7.jpg/4

    http://media.isna.ir/content/1424067490586_hamid+forootan+_-6.jpg/4

    http://media.isna.ir/content/1424067490477_hamid+forootan+_-5.jpg/4

    http://media.isna.ir/content/1424067490929_hamid+forootan+_-9.jpg/4

    http://media.isna.ir/content/1424067490337_hamid+forootan+_-4.jpg/4

    https://musiceiranian.ir/?p=70121
       
    برچسب ها شهرام شکوهی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *