×
×

دانلود مصاحبه تصویری محمد معتمدی با تلویزیون اسپانیا در حاشیه این جشنواره

  • کد نوشته: 6963
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۱۱ دیدگاه
  • در هفته ای که گذشت، کنسرت «قصیده» با اجرای تلفیقی از موسیقی ایران و اسپانیا با آواز محمد معتمدی و گروه موسیقی فلامنکو از اسپانیا در جشنواره بین المللی «فلامنکو» کشور هلند برگزار شد

  • موسیقی ایرانیان – مهناز تقی زاده: در هفته ای که گذشت، کنسرت «قصیده» با اجرای تلفیقی از موسیقی ایران و اسپانیا با آواز محمد معتمدی و گروه موسیقی فلامنکو از اسپانیا در جشنواره بین المللی «فلامنکو» کشور هلند برگزار شد. به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، سینا جهان آبادی نوزانده کمانچه و روزاریو خواننده بخش موسیقی فلامنکو از اسپانیا معتمدی را در این اجرا همراهی کردند که از نکات جالب این کنسرت اجرای اشعار شاعرانی چون خیام و حافظ به زبان فارسی و اسپانیایی بود.

    بر اساس همین گزارش، چندی پیش نیز معتمدی با همراهی این گروه اسپانیایی در فستیوال شرقی مورگن لند (شهر اسنابروک آلمان) به اجرای برنامه پرداخته بود.

    در حاشیه این فستیوال یکی از رسانه های تصویری کشور اسپانیا (Flamenco TV) مصاحبه ای با محمد معتمدی انجام داده که توسط این هنرمند در اختیار  سایت موسیقی ایرانیان قرار گرفته است. در ادامه می توانید این مصاحبه را به صورت آنلاین از طریق سایت موسیقی ایرانیان مشاهده و در صورت تمایل با کیفیت بالا دریافت نمایید.

    مشاهده آنلاین مصاحبه تصویری Flamenco TV با محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی (۵ مگابایت):

    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/download/video/8911/Entrevista- Motamedi.flv”]

    همچنین مجله موسیقی ایرانیان در آخرین شماره‌ی خود مصاحبه‌ای با این خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی داشته است که از اینجا می‌توانید آنرا دانلود نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=6963
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *