×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «فریدون آسرایی»

  • کد نوشته: 69598
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۴ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • ماراتن یک هفته‌ای سی‌امین دوره از جشنواره موسیقی فجر با اجرای «فریدون آسرایی» در سالن همایش‌های برج میلاد تهران آغاز شد.
    +در ادامه ضمن اینکه می توانید حاشیه نگاری کنسرت «فریدون آسرایی» را دنبال کنید، در انتها هم عکسهای موسیقی ایرانیان (بابک کریم پور) از این برنامه قابل مشاهده است

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «فریدون آسرایی»
  • فریدون آسرایی در جشنواره موسیقی فجر

    فریدون آسرایی در جشنواره موسیقی فجر

    ماراتن یک هفته‌ای سی‌امین دوره از جشنواره موسیقی فجر با اجرای «فریدون آسرایی» در سالن همایش‌های برج میلاد تهران آغاز شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»،این کنسرت بدون هیچ تاخیری و سر ساعت مقرر برگزار و فریدون قطعات «عشق یعنی»، «گل ناز»، «نگاهت»، «کبوتر»، «طاقت بیار»، «ببخشید»، «افسون»، «سلام»، «مسافر»، «هنوز همونیم»، «فراموش کن»، «پشیمونی»، «هنوز چشمای تو»، «جاذبه»، «دوست دارم» و «یادش بخیر» را اجرا کرد.

    در ادامه ضمن اینکه می توانید حاشیه نگاری کنسرت «فریدون آسرایی» را دنبال کنید، در انتها هم عکسهای موسیقی ایرانیان (بابک کریم پور) از این برنامه قابل مشاهده است.

    * فریدون بعد از اجرای اولین قطعه که از تازه‌ترین آلبوم او با نام «عشق یعنی» انتخاب شده بود، با هوادارانش خوش و بش کرده و گفت: «من سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم تا بتوانم قطعات بیشتری را برایتان اجرا کنم و در ادامه هم قطعه «گل نازم» اجرا شد.»

    فریدون آسرایی در جشنواره موسیقی فجر

    فریدون آسرایی در جشنواره موسیقی فجر

    * بعد از اجرای سه قطعه، لوح تقدیری توسط یکی از حضار داخل سالن به این خواننده اهدا شد و او در جواب چهره‌های متعجب مردم گفت: «برنامه جشن رمضان سال گذشته بود که توسط این بنده حقیر آرزوی دو کودک زیبای ۳ و ۵ ساله را برآورده شد و این لوح تقدیر برای آن برنامه است.»، او ادامه داد: «اگر می‌توانید آرزوی هر کسی را برآورده کنید.»

    * در ادامه فریدون از نوازنده ویلونسل دعوت کرد تا روی صحنه آمده و با تک‌نوازی این نوازنده قطعه «ببخشید» را اجرا کند که متاسفانه صدای ساز با سالن هماهنگ نبود و درنیامد و این خواننده از نوازنده ساز مربوط خواست تا مجددا این قطعه را بنوازد!

    * در ادامه فریدون رو به حضار کرد و گفت: «ما یک بار اشتباه کردیم و تراک منفی خوندیم که امیدواریم ما رو ببخشید.» و در ‌‌‌نهایت «پشیمونی» اجرا شد.

    * در اواخر برنامه قطعه پرطرفدار «گل هیاهو» اجرا شد و این هنرمند از مردم خواست تا سر پا ایستاده و این قطعه را تا انتها با او همراهی نمایید و این اتفاق به زیبایی هر چه تمام‌تر اجرا شد.

    * فریدون حتی برای معرفی اعضای ارکس‌تر خود مایه‌های طنز را رعایت می‌کرد و برخی از این اعضا را با نام کوچک صدا کرده و ادعا می‌کرد که نام او فقط همین است، کارن زیاری، سینا پرتوی، نغمه مرادآبادی، غزاله شیرازی، حسام متولی، نیما رمضان، آرش عیوضی، پیام شفاهی و علیرضا فیروزی به رهبری ایمان خراسانی در این برنامه آسرایی را یاری کردند.

    * فریدون آسرایی پیش از اجرای هر قطعه، دکلمه آنرا در چند بیت به صورت زنده و بدون هیچ افکتی می‌خواند.

    * فریدون تشکر ویژه از بهروز صفاریان و مهران خالصی به عمل آورد.

    *  صدابرداری به شدت ضعیف بود و صدای فریدون به شکل نامناسبی از سالن شنیده می‌شد.

    * قطعه «عشق یعنی» به خاطر درخواست بی‌پایان هواداران برای بار دیگر اجرا شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=69598
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *