×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «مازیار فلاحی»

  • کد نوشته: 69596
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۴ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۱۶ دیدگاه
  • «مازیار فلاحی» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، پنج‌شنبه شب ۲۳ بهمن ماه در دومین سانس برگزاری جشنواره موسیقی فجر، در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت.
    +در ادامه ضمن اینکه می توانید حاشیه نگاری کنسرت «مازیار فلاحی» را دنبال کنید، در انتها هم عکسهای موسیقی ایرانیان (بابک کریم پور) از این برنامه قابل مشاهده است

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «مازیار فلاحی»
  • مازیار فلاحی در جشنواره موسیقی فجر

    مازیار فلاحی در جشنواره موسیقی فجر

    «مازیار فلاحی» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، پنج‌شنبه شب ۲۳ بهمن ماه در دومین سئانس برگزاری جشنواره موسیقی فجر، در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت قطعات «آخرین نفسام»، «عکس یادگاری»، «یه روز صافی یه روز ابری»، «لعنت به من»، «ماه هفتم»، «قلب یخی»، «بانوی خیال»، ریمیکسی از قطعات «مگه تو نگفته بودی»، «عکس یادگاری»، «دل تنها»، «رویای واقعی»، «قربون مست نگاهت»، «خوشبختی»، «لیلا» و «دروغه» اجرا شدند و نوید اسکندر، امین قاسمی، آشور مرادیان، میلاد جوزی، ایمن خراسانی، بابک ایمانی و داوود جعفری از اعضای ارکستر مازیار فلاحی بودند.

    در ادامه ضمن اینکه می توانید حاشیه نگاری کنسرت «مازیار فلاحی» را دنبال کنید، در انتها هم عکسهای موسیقی ایرانیان (بابک کریم پور) از این برنامه قابل مشاهده است.

    * این اجرا بعد از تاخیر طولانی با پخش موزیک ویدئو قطعه «لیلا» از ال سی دی‌های داخل سالن آغاز شد و سپس مازیار و گروهش روی سن حاضر شدند و قطعه «آخرین نفس» را به عنوان اولین قطعه اجرا کردند.

    * بعد از اجرای اولین قطعه، مازیار فلاحی به مخاطبین گفت: «این چند مدت اجرایی نداشتیم که سالن آن بالکن داشته باشد.»، این

    مازیار فلاحی در جشنواره موسیقی فجر

    مازیار فلاحی در جشنواره موسیقی فجر

    موضوع با تشویق بالکن‌نشینان این کنسرت روبرو شد!، او در ادامه برای معرفی نوازنده ارکسترش که نابیناست گفت: «امروز جشن موسیقی است و همه ما خوشحالیم که پیش شما هستیم، اعضای گروه من همگی تحصیلکرده موسیقی هستند و داود نیز یکی از آنهاست، بعد از معرفی این نوازنده چیره‌دست قطعه با نام «چارباش» را اجرا کرد.»

    * در ادامه کنسرت این خواننده پاپ ضمن تشکر ویژه از محمد حسین لطیفی (کارگردان) گفت: «قطعه که الان می‌خواهم اجرا کنم من را یاد حال و هوای ترانه‌ای که برای فیلم «اسب سفید پادشاه» خواندم می‌اندازد و این مقدمه‌ای برای اجرای قطعه «لعنت به من» بود.»، پس از اجرای این قطعه موزیک ویدئویی از ال سی دی‌های داخل سالن به صورت انیمیشن با نام «عروسک» پخش شد و مازیار همراه با پخش از نمایشگر‌ها با طرفدارنش این آهنگ را هم‌خوانی کرد.

    * او بعد از اجرای چندین قطعه رو به طرفدارانش گفت: «همیشه مثل امروز وقتی باران میاد حال من خوب می‌شود چون من باران را دوست دارم و اعتقاد دارم آدم‌ها زیر باران خالص‌ترین، دوست داشتنی‌ترین و عاشق‌ترین‌ها می‌شوند پس بهتر که قطعه «زیر بارون» را با هم اجرا کنیم.»

    * با گذشت چندین ماه از زمان فوت «مرتضی پاشایی»، هنوز برخی از هنرمندان پافشاری زیادی بر اجرای قطعات این خواننده در کنسرت‌هایشان دارند، مازیار هم قطعه «نگران منی» زنده یاد پاشایی را اجرا کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=69596
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *