×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 69137
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoویدیو کلیپ جدید «سامی یوسف» با عنوان «موهبت عشق» به مناسبت هفته جهانی هماهنگی بین ادیان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این موزیک ویدئو را با زیرنویس فارسی در سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +این اثر محتوای صلح طلبانه دارد از طرفدارن همه ادیان دعوت کرده که با عشق و احترام در کنار یکدیگر زندگی کنند و خشونت به نام دین را پایان دهند

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • سامی یوسف

    سامی یوسف

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: ویدیو کلیپ جدید «سامی یوسف» با عنوان «موهبت عشق» به مناسبت هفته جهانی هماهنگی بین ادیان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این ویدئو کلیپ که به ابتکار خانواده سلطنتی اردن تهیه شده، در نقاط مختلف کشور اردن از جمله پترا یکی از مکانهای عجایب هفتگانه دنیا، محل غسل تعمید حضرت عیسی مسیح، وادی رم که داری مناظر کویری و بیابانی خارق العاده است و اماکن مقدس از جمله مسجد الاقصا در بیت المقدس تصویربرداری شده است.

    سامی یوسف در این اثر که محتوای صلح طلبانه دارد از طرفدارن همه ادیان دعوت کرده که با عشق و احترام در کنار یکدیگر زندگی کنند و خشونت به نام دین را پایان دهند.

    شایان ذکر است که در قسمتی از این قطعه تصویری، کلامی از انجیل مرقس و حدیثی از پیامبر گرامی اسلام استفاده شده است.

    در ادامه می توانید این موزیک ویدئو را با زیرنویس فارسی در سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود کلیپ «موهبت عشق»

    «موهبت عشق»را آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=69137
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *