×
×

حاشیه نگاری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت پرشور «بنیامین»

  • کد نوشته: 68369
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۱۲ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logo «بنیامین بهادری» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، ۴ و ۵ بهمن ماه ۱۳۹۳ به همراه ارکستر خود در تهران بر روی صحنه رفت. این کنسرت با استقبال گسترده دوستداران بنیامین، به همت موسسه «پیام» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار شد و «علی منصوری» رهبری ارکستر را برعهده داشت. در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «بنیامین» را در ادامه دنبال کنید.
    +جزئیات از کنسرت اروپایی و آلبوم جدید بنیامین در گفتگو با مدیر اجرایی این خواننده

    حاشیه نگاری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت پرشور «بنیامین»
  • کنسرت بنیامین بهادری

    کنسرت بنیامین بهادری

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: «بنیامین بهادری» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، ۴ و ۵ بهمن ماه ۱۳۹۳ به همراه ارکستر خود در تهران بر روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت با استقبال گسترده دوستداران بنیامین، به همت موسسه «پیام» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار شد و «علی منصوری» رهبری ارکستر را برعهده داشت.

    در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «بنیامین» را در ادامه دنبال کنید.

    * وارد سالن که میشوی مشخص است بنیامین و عوامل احرایی برای دکور برنامه زحمات زیادی کشیده اند، یک تیر چراغ برق با لامپی روشن بروی آن، کیوسک تلفن همگانی زرد رنگ، یک دست مبل کلاسیک با آینه و شمعدان به همراه عکس سه در چهار زنده یاد «نسیم حشمتی» (همسر بنیامین) که بر روی آینه چسبانده شده است، در کنار آینه میزی را با چند فنجان قهوه هم می شود دید، همه اینها دکور اصلی برنامه را تشکیل داده اند.

    *کنسرت بنیامین آغاز هیجان انگیزی دارد، همه نوازنده ها به همراه خواننده بدون اینکه مخاطبین متوجه شده باشند روی صحنه آمده و پشت پرده توری سفیدی که جلوی صحنه نصب شده است، قرار گرفته اند، بنیامین شروع به خواندن می کند، پس از لحظاتی، فردی تور را پایین می کشد، نور و چراغ های مربوط به صحنه روشن می شود تا چشم مخاطبین هم به دیدن بنیامین و گروهش روشن شود!، بنیامین شروع به صحبت میکند: «من تقریبا در همه شهرها و استانهای ایران برنامه برگزار کرده ام. ولی کنسرت های تهران همیشه یک حس دیگری دارد. درست است که انرژی کنسرت در بقیه جاهای ایران هم همیشه بالا بوده ولی هیچ جا مثل تهران خاکش بگیر نیست!.»

    کنسرت بنیامین بهادری

    کنسرت بنیامین بهادری

    * پس از سالها سپری شدن از انتشار «دنیا دیگه مثل تو نداره»، هنوزم این قطعه بین دوستداران بنیامین طرفدار زیادی دارد، اکثر مخاطبین از این خواننده درخواست میکنند که این اثر را اجرا کند، بنیامین هم «دنیا دیگه مثل تو نداره» را به روی صحنه می برد تا طرفدارانش با تمام انرژی موجود با وی همخوانی کنند.

    *  جالب تر از طراحی صحنه، بخشی از کنسرت بنیامین بود که وی برای چند ثانیه در کیوسک تلفن همکانی قرار کرفت و قطعه ای را اجرا کرد، در کنار دکور اصلی، دوچرخه، برخی اشیای قدیمی، کمدی همراه با عکس شهید باکری و قران کریم هم می تواند دید.

    * بنیامین در اجرای پیش رو قطعاتی منتخب از آلبوم های منتشر شده و تک آهنگ هایش را به روی صحنه برد، خود کنسرت نیز با استقبال خیلی خوبی مواجه شده بود و تمامی حاظرین نیز اکثر قعطعات را با بنیامین همخوانی می کردند که همین هم دلیلی شد تا این خواننده در انتها از هوادارانش قدردانی و تشکر کند.

    * در اواسط کنسرت، صدای ویولن نوازی زنده یاد «نیما وارسته» کل فضای سالن را پر می کند، شاید هنوز برخی ها هواسشون نیست که یک سالی می شود «نیما وارسته» نوازنده خوب ویولن کشورمان، دیگر در بین اعضای گروه بنیامین نیست، بنیامین شروع می کند همزمان با موسیقی پخش شده، ژست ویولونیست ها را میگیرد تا به دوستدارانش نشان دهد که هنوزم به یاد دوستش درکذشته اش است؛ روحش شاد و یادش گرامی باد.

    * در این کنسرت هم یادی از زنده یاد «مرتضی پاشایی» شد و بنیامین قطعه‌ای از این خواننده پرهوادار را در حضور برادرش «مصطفی پاشایی» اجرا کرد که همزمان با وی نیز عکسهای مرتضی پاشایی در مانیتور بزرگ سالن پخش شد.

    * علی منصوری (کیبورد)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آلن بارساخیان (گیتار الکتریک)، دارا دارایی (گیتار باس) و استیو آوانسیان (درامز) اعضای ارکستر بهادری را تشکیل می‌دادند.

    کنسرت بنیامین بهادری

    کنسرت بنیامین بهادری

    * بهروز افخمی، نیوشا ضیفمی، جواد عزتی، مه لقا باقری، حمید سوریان، شهره سلطانی، علی ضیا، سید محمد موسوی، مستانه مهاجر، شاهین ترابی، جمشید محمودی (کارگردان فیلم چند متر مکعب عشق)، بهاره افشاری، مجتبی محرمی، بهروز رهبری فر، مجتبی میرزاجانپور از مهمانان بنیامین بهادری طی دو شب کنسرت وی بودند.

    * احمدی مدیر اجرایی «بنیامین بهادری» در حاشیه این اجرا و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» خبر از کنسرت های خارجی این خواننده داد و گفت: «به زودی در شهرهایی از اروپا همچون «هامبورگ»، «وین» و «لندن» با عنوان «کنسرت هفته عشق» به روی صحنه خواهیم رفت که تاریخ اجرای لندن هم قطعی شده که طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۴ فوریه تاریخ این برنامه است.» وی درباره آلبوم جدید بنیامین هم گفت: «در سال ۹۴ خبرهای خوبی درباره انتشار آلبوم جدید خواهیم داشت، از الان هواداران منتظر آلبوم بسیار شنیدنی و متفاوتی از بنیامین باشند.»

    * بنیامین در پشت صحنه کنسرت و درباره این اجرا که همزمان با تولد زنده یاد همسرش بود، گفت: «ما همیشه تو عشق شادیم، اون غم دوری هم غمی هست که رقوت نمیاره و برخلافش همیشه نشاط آور هست، عشق من و نسیم عشق اصیل است، عشق های اصیل همه همین شکلی هستند، عشق اصیل هیچ وقت تورو به حاشیه نمیبره و همیشه شاد و پرانرژیت میکنه، در هر شرایطی بهت روحیه میده، امشب هم که سالگرد تولد «نسیم جان » بود همینطور است، البته بگم بالاخره دلتنگی که همیشه و در تمام جهان وجود داره و منم دلتنگ میشم.» وی در ادامه افزود: «تولد نسیم را که به خودش ویژه تبریک گفتم از دوستانی هم که چه در فضای مجازی و جه خارج از این فضا با کامنت و یامشان همراهی کردن و این روز را به نسیم تبریک گفتند، من از طرف وی از همه تشکر و قدردانی میکنم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=68369
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *