×
×

از سود فروش «آوای انتظار» همراه اول

  • کد نوشته: 66383
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام دی ۱۳۹۳
  • ۱۴ دیدگاه
  • با حضور خانواده مرحوم مرتضی پاشایی، چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول برای کمک به بیماران سرطانی اهدا شد. طی مراسمی در ساختمان مؤسسه تحقیقات، آموزش و درمان سرطان، همراه اول یک میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۰ریالی به ساخت مرکز جامع سرطان کمک کرد. این مبلغ درآمد حاصل […]

    از سود فروش «آوای انتظار» همراه اول
  • با حضور خانواده مرحوم مرتضی پاشایی، چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول برای کمک به بیماران سرطانی اهدا شد.

    طی مراسمی در ساختمان مؤسسه تحقیقات، آموزش و درمان سرطان، همراه اول یک میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۰ریالی به ساخت مرکز جامع سرطان کمک کرد.

    این مبلغ درآمد حاصل از فعال‌سازی ماندگارترین آواهای انتظار زنده‌یاد مرتضی پاشایی در فاصله ۲۷ آبان‌ماه تا ۴ آذر‌ماه است که توسط مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان می‌شود.

    در این مراسم مدیرکل ارتباطات همراه اول با بیان اینکه این اپراتور در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیون مشترک و ۴۰ میلیون مشترک فعال دارد، در خصوص این اقدام خیرخواهانه همراه اول توضیح داد: ما چهار آوای انتظار «یکی هست»، «جاده یک طرفه»، «نگران منی» و «عصر پاییزی»، را با کد به مشترکان معرفی کردیم.

    سعید عسگری ادامه داد: مبلغ این چک در واقع کمکی بوده که مشترکان و دوستداران مرحوم پاشایی در کل کشور انجام دادند؛ مردم ما واقعا خیرخواه هستند و مهم‌ترین نکته این است که همه دست به دست بدهیم و بتوانیم نیت خیری را که مهم‌تر از رقمی است که جمع می‌شود، ماندگار کنیم.

    عضو هیات مدیره موسسه تحقیقات، آموزش و درمان سرطان ایران نیز در این برنامه گفت: سرطان در جوامع مختلف دومین عامل مرگ و میر بعد از بیماری‌های قلب و عروق است؛ یعنی اگر آمار حوادث گذرایی مثل سیل، زلزله و جنگ یا اپیدمی‌های عفونی مختلف مثل ایدز و ابولا را کنار بگذاریم این بیماری دومین عامل مرگ و میر انسانها است. آمارها نشان می‌دهد که از هر سه نفر شخص بالغ، یک نفر در طول عمر دچار سرطان می‌شود و از هر چهار نفر بالغ هم یک نفر با سرطان فوت می‌کند.

    فرهاد سمیعی تاکید کرد: حفاظت از انسانها در برابر سرطان باید به یک مفهوم مثل واکسیناسیون تبدیل بشود چرا که حدود ۴۰ درصد سرطان‎ها را می‌شود پیشگیری کرد؛ از نظر اقتصادی هم یکی از باصرفه‌ترین کارها پیشگیری از سرطان است.

    در ادامه این مراسم منصور پاشایی، عموی مرتضی پاشایی گفت: مبارزه با غول سرطان نیاز به یک استراتژی دارد چرا که مسئله سرطان چیزی کمتر از بلایای طبیعی نیست. همان طور که در برابر چنین حوادثی مدیریت کلان کشوری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی می‌کند، تمرین و مانورهایی برگزار می‌شود و آموزش‌ و اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد برای سرطان هم لازم است که این اتفاق بیفتد.

    گفتنی است همراه اول در ۲۷ آبان‌ماه سال جاری با ارسال پیامکی اعلام کرده بود که به دلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان، به نمایندگی از همراهان همیشگی خود، به مدت ۸ روز درآمد حاصله از فعال‌سازی چهار آوای انتظار ماندگار این خواننده جوان را صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان می‌کند. با اعلام این خبر توسط همراه اول، بسیاری از مشترکان این اپراتور، آواهای انتظار زنده‌یاد پاشایی را انتخاب کردند که از این بابت طی ۸ روز، بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال درآمد حاصل شد.

    در این مراسم همچنین همراه اول به عنوان حامی کنفرانس «سرطان و پیشگیری» که ۶ و ۷ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود، معرفی شد.

    همراه اول پیش از این نیز با اختصاص سامانه ۸۸۲۵ جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت مرکز جامع سرطان و با همکاری‌های دوجانبه با مؤسسه محک، از بیماران سرطانی حمایت کرده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=66383
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *