×
×

به آهنگسازی «علی قمصری»، خوانندگی «محمد معتمدی» و رهبری «بردیا کیارس»

  • کد نوشته: 65632
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام دی ۱۳۹۳
  • ۶ دیدگاه
  • کنسرت «شیپور صلح» به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی محمد معتمدی در تاریخ ۱۸ دی ماه نیز در تالار وحدت شهر تهران اجرا می شود.
    +کنسرت بدون شک در تاریخ هایی که برای فروش بلیط باز می شوند اجرا می شود

    به آهنگسازی «علی قمصری»، خوانندگی «محمد معتمدی» و رهبری «بردیا کیارس»
  • شیپور صلح

    شیپور صلح

    کنسرت «شیپور صلح» در تاریخ ۱۸ دی ماه نیز در تالار وحدت شهر تهران اجرا می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، فروش بلیط برای این تاریخ فردا (یکشنبه) شب راس ساعت ۲۱:۰۰ آغاز خواهد شد.

    روابط عمومی این کنسرت در این زمینه گفت: «در این کنسرت بخش جالبی به رپرتوار اجرا شده در ۲۶ مهر- اضافه شده است که در ابتدای بخش دوم کنسرت اجرا خواهد شد و ارکستر تغییراتی را نیز در نوازنده ها نسبت به آن کنسرت تجربه می کند که از آن میان میتوان به حضور علی جعفری به عنوان مایستر نام برد.»

    مقدس پور افزود: «این پروژه به دلیل وسعتی که از نظر سازبندی و حضور چهره های شاخص موسیقی دارد و دو برابر شدن تعرفه ی مالی بنیاد رودکی -چند حامی مالی مانند پوگن پول – چینی زرین و تیسوت را با خود همراه کرده که در این میان تیسوت -با عدم تعهد به قرارداد منعقد شده باعث شد که سانس ۳ و ۴ را برای خرید علاقه مندان باز نکنیم و به جای آن ۱۸ام را تمدید کنیم. چرا که فروش بلیط به تنهایی هزینه های کنسرت را پوشش نمی دهد. کنسرت بدون شک در تاریخ هایی که برای فروش بلیط باز می شوند اجرا می شود.»

    بردیا کیارس، محمد معتمدی، علی قمصری، میلاد عمرانلو، شروین مهاجر، پاشا هنجنی، همایون نصیری، پویا سرایی، کامران منتظری، علی رحیمی و گروه آوازی تهران، هنرمندانی هستند که ارکستر مجلسی تهران را در این کنسرت همراهی می کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=65632
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *