×
×

«بنیامین» عاشقانه‌هایش را در زاهدان می‌خواند

  • کد نوشته: 65336
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام دی ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت بزرگ «بنیامین بهادری» در شهر «سیستان و بلوچستان» برگزار می‌شود. همچنین، تیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به همراه موزیک ویدئو آن با آهنگسازی و صدای بنیامین منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +در ادامه قطعه تیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» را ببینید و دانلود کنید
    +پوستر کنسرت بنیامین در زاهدان

    «بنیامین» عاشقانه‌هایش را در زاهدان می‌خواند
  • پوستر کنسرت بنیامین بهادری

    پوستر کنسرت بنیامین بهادری

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت بزرگ «بنیامین بهادری» در شهر «سیستان و بلوچستان» برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، خواننده آلبوم‌های «۸۵»، «۸۸» و «۹۳» که از سال گذشته برگزاری تور کنسرتهایش را آغاز نموده و برای هوادارانش در شهرهای مختلف کشور به اجرای برنامه پرداخته است، در ادامه ی این تور با سفر به سیستان و بلوچستان، برای نخستین بار در این استان و در شهر «زاهدان» با همراهی گروه «بنیامین موزیک» به اجرای زنده آثار خود می‌پردازد.

    کنسرت بزرگ بنیامین بهادری و گروهش در زاهدان، در روزهای ۷ و ۸ دی ماه ۱۳۹۳، هر شب یک سانس، در سالن چندمنظوره استانداری سیستان و بلوچستان (واقع در بلوار مطهری، خیابان امداد) برگزار خواهد شد.

    همچنین، تیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به همراه موزیک ویدئو آن با آهنگسازی و صدای بنیامین بهادری منتشر شد، ترانه سرای این اثر فرید احمدی است و محمد موجرلو هم تنظیم این قطعه را برعهده داشته است. ویدئوی این قطعه، دیشب برای اولین بار در برنامه «بعضیا» با اجرای «علی ضیاء» که میزبان بنیامین بود، پخش شد.

    در ادامه می توانید قطعه تیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» را به همراه ویدئوی آن، از طریق سایت موسیقی ایرانیان، آنلاین ببینید و بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود فایل صوتی قطعه «چند متر مکعب عشق» – mp3

    +دانلود ویدئوی «چند متر مکعب عشق»

    ویدئو را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=65336
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *