×
×

دانلود کلیپ «شیپور صلح» با اجازه صاحب اثر از طریق «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 65179
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام آذر ۱۳۹۳
  • ۶۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت «شیپور صلح» علی قمصرى، محمد معتمدى و ارکستر مجلسى تهران به رهبری بردیا کیارس در تهران به روی صحنه می رود. در ادامه هم می توانید کلیپی از اجرای پیشین «شیپور صلح» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +در اجرای پیش رو، گروه آوازى تهران به سرپرستى میلاد عمرانلو و تکنوازانى چون شروین مهاجر، پاشا هنجنى، پویا سرایی، همایون نصیرى و على قمصرى نیز حضور دارند

    دانلود کلیپ «شیپور صلح» با اجازه صاحب اثر از طریق «موسیقی ایرانیان»
  • شیپور صلح

    شیپور صلح

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت «شیپور صلح» علی قمصرى، محمد معتمدى و ارکستر مجلسى تهران به رهبری بردیا کیارس تمدید شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، ارکستر مجلسى تهران به رهبرى بردیا کیارس، شیپور صلح را با آهنگسازى على قمصری و صداى محمد معتمدى براى بار دیگر اجرا مى کند.

    به گفته ى صبا محمدزاده مدیر اجرایی این کنسرت، در اجرای پیش رو، گروه آوازى تهران به سرپرستى میلاد عمرانلو و تکنوازانى چون شروین مهاجر، پاشا هنجنى، پویا سرایی، همایون نصیرى و على قمصرى نیز حضور دارند و ٣، ۴ و ١٧ دیماه، تالار وحدت، میزبان این رویداد هنرى است.

    شایان ذکر است که اجراى قبلى «شیپور صلح» که تاریخ ٢۶مهر در برج میلاد برگزار شده بود با موفقیت و بازتابهاى خوبى همراه شد.

    فروش بلیت از سه شنبه ٢۵ آذر ساعت ٢١ در سامانه ى iranconcert.com آغاز شده است.

    در ادامه هم می توانید کلیپی از اجرای پیشین «شیپور صلح» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ

    آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=65179
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *