×
×

«حسین علیشاپور» در فستیوال موسیقی «الانشاد» به روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 64773
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • hot-topic-logoگروه موسیقی «آوای ماه» به سرپرستی «مهرداد میرزایی» و خوانندگی «حسین علیشاپور» آذر ماه سال جاری (دسامبر۲۰۱۴) در پنجمین دوره از فستیوال «الانشاد» کشور الجزایر به اجرای کنسرت می‌پردازد.
    +در ادامه می توانید عکسهای یلدا مشهور از تمرین این گروه رادنبال کنید

    «حسین علیشاپور» در فستیوال موسیقی «الانشاد» به روی صحنه می‌رود
  • گروه «آوای ماه» (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    گروه «آوای ماه» (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: گروه موسیقی «آوای ماه» به سرپرستی «مهرداد میرزایی» و خوانندگی «حسین علیشاپور» آذر ماه سال جاری (دسامبر۲۰۱۴) در پنجمین دوره از فستیوال «الانشاد» کشور الجزایر به اجرای کنسرت می‌پردازد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، پنجمین دورهء فستیوال موسیقی «الانشاد» مانند دوره‌های پیشین به دعوت ریاست جمهوری و وزارت فرهنگ کشور الجزایر در دسامبر ۲۰۱۴ با حضور هنرمندان شناخته شده چندین کشور اسلامی، در شهر کنستانتین الجزایر برگزار می‌گردد و گروه «آوای ماه» در حال حاضر مشغول تمرین بر روی قطعاتی بیاد ماندنی از آثار بزرگان موسیقی ایرانی همچون زنده یادان محمدرضا لطفی و تاج اصفهانی می‌باشد تا در تاریخ ۱۵دسامبر۲۰۱۴ (۲۴آذر ماه سال جاری) در این فستیوال اجرای خود را به روی صحنه ببرد.

    شایان ذکر است که قطعات انتخابی این مجموعه شامل تصانیف «آتش دل»، «ای شهید»، «ضربی شوشتری» و چند قطعهء ضربی دیگر می‌باشد که توسط مهرداد میرزایی (سرپرست- کمانچه)، علی مبشری (تارباس)، مهدی محمود آبادی (تار)، مرجان مهربان (قانون) و افشین بابایی (تنبک) نواخته شده و حسین علیشاپور به آواز آن‌ها خواهد پرداخت.

    در ادامه می توانید عکسهای یلدا مشهور از تمرین این گروه رادنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=64773
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *