×
×

مجوز کنسرت‌ها طبق روال صادر می‌شوند

  • کد نوشته: 64675
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۴ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با بیان این که صدور مجوز کنسرت‌های موسیقی طبق روال اداری در حال انجام است، تأکید کرد که تاکنون هیچ شکایتی در زمینه مشکلات هنرمندان با اداره اماکن گزارش نشده است. پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره صدور مجوز کنسرت‌های موسیقی بعد از ماه صفر، توضیح داد: صدور […]

    مجوز کنسرت‌ها طبق روال صادر می‌شوند
  • پیروز ارجمند

    پیروز ارجمند

    مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با بیان این که صدور مجوز کنسرت‌های موسیقی طبق روال اداری در حال انجام است، تأکید کرد که تاکنون هیچ شکایتی در زمینه مشکلات هنرمندان با اداره اماکن گزارش نشده است.

    پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره صدور مجوز کنسرت‌های موسیقی بعد از ماه صفر، توضیح داد: صدور این مجوزها طبق روال اداری انجام می‌شود و هیچ تصمیمی برای برگزار نشدن این کنسرت‌ها گرفته نشده است.

    او درباره مشکلات برخی هنرمندان درباره صادر نشدن مجوز برگزاری کنسرت از سوی اداره اماکن، بیان کرد: از سوی ما هیچ محدودیتی برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی بعد از ماه محرم و صفر وجود ندارد و این مجوزها طبق روال اداری خود، صادر می‌شوند اما درباره مشکل برخی هنرمندان با اداره اماکن باید از مسئولان اداره اماکن در این زمینه جویا شد.

    ارجمند تصریح کرد: تاکنون هیچ یک از هنرمندان برای برطرف شدن چنین مشکلی با اداره اماکن، به ما مراجعه نکرده و هیچ شکایتی از سوی هنرمندان در این زمینه نداشته‌ایم. با این حال اگر برخی هنرمندان با چنین مشکلی برای برگزاری کنسرت از سوی اداره اماکن مواجه شده‌اند، می توانند این موضوع را به مرکز موسیقی گزارش کنند تا ما هم برای رفع آن پیگیری کنیم.

    مدیرکل دفتر موسیقی با تأکید بر این که هیچ مبنایی برای برگزار نشدن کنسرت‌های موسیقی بعد از ماه محرم و صفر از سوی مرکز موسیقی وجود ندارد، درباره به تعویق افتادن زمان برگزاری برخی از کنسرت‌ها نیز توضیح داد: ما تلاش می‌کنیم که در جهت استاندارد سازی سالن‌های موسیقی حرکت کنیم و گاهی برخی وقفه‌ها در برگزاری این کنسرت‌ها به دلیل بالا رفتن سطح استاندارد سالن‌ها و تجهیز شدن آنهاست که آگاهی از این موضوع از سوی روابط عمومی سالن‌ها و مرکز موسیقی قابل پیگیری است.

    https://musiceiranian.ir/?p=64675
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *