×
×

آلبوم «پنجشنبه» از برهانی منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 64340
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۷ام آذر ۱۳۹۳
  • ۶ دیدگاه
  • اولین آلبوم رسمی «بابک برهانی» با عنوان «پنجشنبه» در زمستان سال جاری از سوی موسسه فرهنگی هنری «آوای مهربانی» راهی بازار موسیقی کشور می شود، صدا و تصویر «بابک برهانی» را این روزها بیشتر در شبکه‌های تلویزیونی (به خصوص برنامهٔ پُرمخاطبِ «رادیو هفت») شاهد هستیم، در ادامه هم می توانید نماهنگ «تغییر» این خواننده پاپ را در شب جشن کلبه پاییزی۹۳ رادیو هفت، از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید
    +بابک برهانی از شاگردان شادروان استاد محمد نوری است

    آلبوم «پنجشنبه» از برهانی منتشر می‌شود
  • بابک برهانی

    بابک برهانی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: اولین آلبوم رسمی «بابک برهانی» با عنوان «پنجشنبه» در زمستان سال جاری از سوی موسسه فرهنگی هنری «آوای مهربانی» راهی بازار موسیقی کشور می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آلبوم «پنچشنبه»ی «بابک برهانی» شامل سیزده قطعه با مضمونِ کاملاً عاشقانه در فضای موسیقی پاپ است که کارِ تولید آن از سال ۱۳۹۱ آغاز و مجوزهای آن برای انتشار از سوی موسسه فرهنگی هنری «آوای مهربانی» دریافت شده است و به زودی در دی‌ماه سالِ جاری در سراسر کشور پخش خواهد شد.

    آهنگسازیِ قطعات این آلبوم بر عهدهٔ «مهدی یراحی»، «مهدی یغمایی»، «حسام ناصری» و «بابک برهانی» است؛ و ترانه‌های این آلبوم را «عبدالجبار کاکایی»، «زهرا عاملی»، «مهدیه عرب»، «حمید خلف‌بیگی»، «وحید روشن‌ضمیر»، «میترا نادری» و «ندا روشن‌ضمیر» سروده‌اند. تنظیم‌کننده‌های این آلبوم «حسام ناصری»، «بهروز لطفی‌پور»، «فرشید بقایی»، «محمد لطفی» و «کامران ناصرپور» هستند.

    شایان ذکر است که بابک برهانی از شاگردان شادروان استاد محمد نوری است.

    صدا و تصویر «بابک برهانی» را این روزها بیشتر در شبکه‌های تلویزیونی (به خصوص برنامهٔ پُرمخاطبِ «رادیو هفت») شاهد هستیم، در ادامه هم می توانید نماهنگ «تغییر» این خواننده پاپ را در شب جشن کلبه پاییزی۹۳ رادیو هفت، از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید. همچنین اطلاعاتِ تکمیلی و تیزرِ آلبوم «پنجشنبه» به زودی از همین رسانه منتشر خواهد شد.

    + دانلود نماهنگ «تغییر»

    آنلاین ببینید:

    ALBUM-BABAK-BORHANI-ComingSoon-Q-H

    https://musiceiranian.ir/?p=64340
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *