×
×

بی احترامی به فرهاد فخرالدینی بی انصافی است

  • کد نوشته: 6433
  • شادروان موسوي
  • جمعه, ۱۷ام دی ۱۳۸۹
  • ۰
  • خبرآنلاین- سمیه قاضی‌زاده: سینا سرلک که در کنار علیرضا قربانی و سالار عقیلی خواننده‌ ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران بود و اجراهای متعددی را در کنار این ارکستر در سال‌های گذشته و با رهبری فرهاد فخرالدینی داشت، اعلام کرد که قصد ندارد با ارکستر ملی جدید همکاری کند. این خواننده‌ جوان که چندین آلبوم در […]

  • خبرآنلاین- سمیه قاضی‌زاده: سینا سرلک که در کنار علیرضا قربانی و سالار عقیلی خواننده‌ ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران بود و اجراهای متعددی را در کنار این ارکستر در سال‌های گذشته و با رهبری فرهاد فخرالدینی داشت، اعلام کرد که قصد ندارد با ارکستر ملی جدید همکاری کند.

    این خواننده‌ جوان که چندین آلبوم در حوزه‌ی موسیقی ملی ایران را با آهنگسازان مختلف از جمله پیمان خازنی، حمید بهروزی‌نیا، هادی منتظری، پدرام درخشانی منتشر کرده، گفت: «من به افراد و استادانی که بایم زحمت کشیده‌اند و در پیشرفت هنری‌ام نقش داشته‌اند بی‌احترامی نمی‌کنم و همیشه قدردان آنها هستم. استاد فخرالدینی همیشه استاد من بوده و هستند و در شکل‌گیری موسیقی من نقش به سزایی داشتند. من تصور می‌کنم بی‌احترامی به ایشان و ندانستن قدر زحماتی که برای ارکستر موسیقی ملی ایران کشیدند، بی‌انصافی است. »

    سرلک ادامه داد: «من با این ارکستر جدید تا اطلاع ثانوی کار نخواهم کرد مگر اینکه در شرایط​​شان تغییری حاصل شود.»

    سینا سرلک به تازگی آلبوم جدیدی با عنوان «فرزند ایران» را با آهنگسازی حمید بهروزی‌نیا توسط نشر موسیقی آواخورشید منتشر کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=6433
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *