×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 64022
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳۰ام آبان ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • تک آهنگ شنیدنی «منحصر به فرد» با صدای «وحید حاجی تبار» خواننده خوش صدای موسیقی پاپ، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را از موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +صحبتهای «وحید حاجی تبار» درباره آلبوم جدید و تور کنسرتهایش

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • وحید حاجی تبار

    وحید حاجی تبار

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: تک آهنگ شنیدنی «منحصر به فرد» با صدای «وحید حاجی تبار» خواننده خوش صدای موسیقی پاپ، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، ترانه این اثر توسط داوود کریمی سروده شده و کار ساخت ملودی و تنظیم این قطعه توسط حمیدرضا شجاعی انجام شده است، حمیدرضا مرادی هم وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشته است و ویولن «احسان نی زن» در قطعه «منحصر به فرد» شنیده می شود.

    چندی پیش «وحید حاجی‌تبار» در نشست دوستانه‌ای در کافه تیامو از برنامه‌های آینده‌اش با خبرنگاران سخن گفت، این نشست به بهانه‌ی آلبوم جدید او «کلیک دوباره» برگزار شد و این خواننده درباره آلبوم جدیدش گفت: «نام آلبوم از «هتریک» به «کلیک دوباره» تغییر یافته که مجوز این آلبوم گرفته شده است و در دی ماه وارد بازار می‌شود. این آلبوم ۱۱ آهنگ خاص دارد و نوازندگی آن را فیروز ویسانلو انجام داده است و رهبر ارکستر ما شده است. ترانه‌سرایان این آلبوم عرفان سلیمی، امیر شیرازی و داوود کریمی هستند و ملودی‌ها توسط خودم، اشکان خشایی وامید حاجیلی انجام شده و تنظیم‌ها نیز به عهده‌ی بهروز لطفی‌پور، حمیدرضا شجاعی و پیام قربانی بوده است.»

    حاجی‌تبار از تورکنسرت‌های خود گفته بود: «هدف ما بعد از ورود آلبوم به بازار این است که تور کنسرتی در شهرهای تهران، شاهرود شیراز، اهواز، بندرعباس و جزیره‌ی کیش برگزار کنیم. این تور از ۹ بهمن ماه از تهران شروع می‌شود. می‌توانم نوید دهم که کنسرت‌های ما خاص خواهد بود و شوی خاصی اجرا و از ورطه‌ی تکرار دوری می‌کنیم، بعد از ماه محرم و صفر تنها ۲۴ روز فرصت داریم تا کنسرت اجرا کنیم و انبوهی از درخواست خوانندگان برای اجرا در این چندروز وجود دارد اما خیلی دوست دارم که اولین کنسرتم در روز پنج‌شنبه اجرا شود تا تمام مخاطبان بتوانند به تماشا بیایند. من این نوید را می‌دهم که جزو جدول برترین‌های روزنامه‌ها شوم. در این کنسرت‌ها یک سری از آهنگ‌هایی که مردم با آن‌ها خاطره دارند، تک آهنگ‌هایی که جدا از آلبوم بعد از محرم در اینترنت پخش می‌شود؛ حتما اجرا می‌شوند. آهنگ‌های قدیمی‌ام را که قرار است در کنسرت اجرا شود هم به صورت بسته‌ای وارد بازار می‌کنیم.»

    در ادامه می توانید «منحصر به فرد» را از موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + «منحصر به فرد» را دانلود کنید

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=64022
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *