×
×

«وزیر بهداشت» خبر داد:

  • کد نوشته: 63881
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه اجلاس معاونان غذا و دارویی در رابطه با ضبط فیلم در اتاق‌های عمل و محیط‌های بیمارستانی گفت: در اتاق‌های عمل کسی فیلم نمی‌گیرد و اگر موردی وجود داشته و شاکی داشته باشد مجازات سختی برای آن خواهد بود. هاشمی افزود: در رابطه با انتشار فیلم مربوط زنده یاد «مرتضی پاشایی»، […]

  • ۱۳۸۷۴۰۰۱۶۳۴۳۳۲۶۱سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه اجلاس معاونان غذا و دارویی در رابطه با ضبط فیلم در اتاق‌های عمل و محیط‌های بیمارستانی گفت: در اتاق‌های عمل کسی فیلم نمی‌گیرد و اگر موردی وجود داشته و شاکی داشته باشد مجازات سختی برای آن خواهد بود.

    هاشمی افزود: در رابطه با انتشار فیلم مربوط زنده یاد «مرتضی پاشایی»، دستور رسیدگی به آن را داده‌ایم تا در آن ساعت و سالن که همرا‌هان حضور داشته‌اند منبع و انتشار فیلم مشخص شود تا طبق قانون با آن برخورد و وی مجازات شود.

    وی افزود: ورود به مؤسسات پزشکی و حریم خصوصی افراد ممنوع است و اگر نقص قانون وجود دارد باید برطرف شود و اگر شاکی خصوصی دارد معرفی شود این موارد بخشی از عوارض زندگی مدرن است.

    هاشمی گفت: این بی‌اخلاقی‌ها در همه جای دنیا وجود دارد اما انتظار داریم که از این فعل حرام پرهیز شود که شاید با موعظه حل نمی‌شود و اگر نقص قانونی است باید جلوگیری شود.

    وزیر بهداشت در پاسخ به این سؤال که ضمن انجام جراحی‌ها فیلم‌برداری برای آموزش پرسنل انجام می‌شود فیلمبرداری در بسیاری از جراحی‌ها مانند چشم، قلب و شکم وجود دارد اما جنبه آموزشی دارد کار جدیدی نیست اما از زمانی که تکنولوژی‌های جدید آمده بداخلاقی‌ها رخ می‌دهد و مردم در هیچ‌کجا مصون نیستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=63881
       
    برچسب ها مرتضی پاشایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *