×
×

هستند کسانی که برای اتفاقات تلخ هم برنامه‌ریزی اقتصادی کنند

  • کد نوشته: 63835
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام آبان ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • در کشور ما عده‌ای هستند که می‌توانند از هر اتفاق کوچک و بزرگی سوءاستفاده کنند و برای اتفاقات تلخ هم برنامه‌ریزی اقتصادی کنند؛ حتی اگر این اتفاق تلخ، مرگ یک فرد نه‌چندان معروف باشد. «آنا» با این مقدمه نوشت: چند روزی از فوت مرتضی پاشایی نگذشته که عده‌ای روش‌هایی برای درآمدزایی از این حادثه را […]

    هستند کسانی که برای اتفاقات تلخ هم برنامه‌ریزی اقتصادی کنند
  • ۱۴۱۶۱۲۸۶۲۹۵۶۴_davoud ghahrdar-13در کشور ما عده‌ای هستند که می‌توانند از هر اتفاق کوچک و بزرگی سوءاستفاده کنند و برای اتفاقات تلخ هم برنامه‌ریزی اقتصادی کنند؛ حتی اگر این اتفاق تلخ، مرگ یک فرد نه‌چندان معروف باشد.

    «آنا» با این مقدمه نوشت: چند روزی از فوت مرتضی پاشایی نگذشته که عده‌ای روش‌هایی برای درآمدزایی از این حادثه را طراحی کرده‌اند. در مراسم تشییع این هنرمند، دیده شد که عده‌ای در کمال ناباوری مجموعه‌ای از آهنگ‌های او را جمع‌آوری کرده و به حاضران در جمع می‌فروختند. اتفاقا قیمت این آلبوم‌ها هم از آنچه به طور معمول در سطح شهر فروخته می‌شود بسیار بیشتر بود. در سوی دیگر تعدادی نوجوان در حال فروختن پوسترهایی با عکس‌های مختلف از مرتضی پاشایی بودند.

    اما برخی مشترکان تلفن همراه که این روزها با سیلی از پیامک‌های تبلیغاتی و مسابقات طراحی‌شده توسط مراکز نامعلوم مواجهند، شب گذشته با پیامکی عجیب از این‌دست روبه‌رو شدند. در این پیامک نوشته شده‌ است: «اگه میخوای درباره زندگی ستاره‌های محبوبت بیشتر بدونی، اسم خواننده یا بازیگری که دوست داری رو بفرست. مثال: مرتضی پاشایی!»

    فارغ از اینکه این کار حتما سوءاستفاده از احساسات کسانی است که این روزها بابت درگذشت مرتضی پاشایی ناراحتند، پاسخ‌های نادرستی هم توسط این سامانه به مخاطب ارائه می‌شود. در پاسخ این سامانه به ارسال عبارت «مرتضی پاشایی»، نوشته شده‌ است: «او متاسفانه با یک بیماری سخت گوارشی دست و پنجه نرم می‌کند!»

    با این اوصاف، اینکه پس از مدتی عده‌ای به فکر انتشار کتاب خاطرات مرتضی پاشایی بیفتند، عده‌ای عکس‌های منتشرنشده او را در اینترنت انتشار دهند یا برخی از صدای او برای تیزرهای تبلیغاتی و فیلم‌هایشان استفاده کنند تا فروش بیشتری داشته باشند، چندان دور از ذهن نیست.

    https://musiceiranian.ir/?p=63835
       
    برچسب ها مرتضی پاشایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *