×
×

پیروز ارجمند از رده‌بندی گروه‌های موسیقی خبر داد:

  • کد نوشته: 63735
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام آبان ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • چندی است که اجرای گروه‌های تئاتری در تالار وحدت سبب گله‌ی هنرمندان موسیقی شده است. در این‌باره مدیرکل دفتر موسیقی توضیح‌هایی داد. مدتی است که گروه‌های تئاتری به اجرا در تالار وحدت رو آورده و با این کار، بعضا گروه‌های موسیقی را دچار مشکل کرده‌اند. به‌گونه‌ای که کنسرت‌ها بعد از اجرای نمایش، یعنی ساعت ۲۲ […]

    پیروز ارجمند از رده‌بندی گروه‌های موسیقی خبر داد:
  • تالار وحدت

    تالار وحدت

    چندی است که اجرای گروه‌های تئاتری در تالار وحدت سبب گله‌ی هنرمندان موسیقی شده است. در این‌باره مدیرکل دفتر موسیقی توضیح‌هایی داد.

    مدتی است که گروه‌های تئاتری به اجرا در تالار وحدت رو آورده و با این کار، بعضا گروه‌های موسیقی را دچار مشکل کرده‌اند. به‌گونه‌ای که کنسرت‌ها بعد از اجرای نمایش، یعنی ساعت ۲۲ روی صحنه می‌روند.

    پیروز ارجمند در این‌باره به خبرنگار ایسنا گفت:‌ این اقدام پیش از حضور من در سمت مدیرکلی دفتر موسیقی انجام شده و من هم با نظر شما موافقم. در این راستا رایزنی‌های انجام شده و ترجیح ما این است که سانس‌های مطلوب برای اجرا در اختیار گروه‌های موسیقی باشد.

    او ادامه داد:‌ تالار وحدت باید فقط زمانی به تئاتری‌ها اختصاص داده شود که آن‌ها قصد اجرای «تئاتر موسیقی» را داشته باشند. به هر حال تالار وحدت، برای اجرای اپرا طراحی شده و از این نظر، سالن مهمی است.

    مدیرکل دفتر موسیقی همچنین اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که انجام داده‌ایم، رده‌بندی گروه‌های موسیقی برای اجرا در تالار وحدت است. اجراهای آموزشی هم از این پس در تالار وحدت برگزار نخواهند شد و هر هنرمندی باید به درجه‌ای برسد که بتواند در این تالار اجرا داشته باشد.

    ارجمند معتقد است: این امر باعث می‌شود هنرمندان جوان‌تر انگیزه‌ای برای پیشرفت و اجرا در تالار وحدت داشته باشند.

    به گزارش ایسنا، قاعده‌ی رده‌بندی گروه‌های موسیقی در چند سال گذشته نیز برای اجرا در تالار وحدت اعمال می‌شد، به‌گونه‌ای که فقط گروه‌های موسیقی درجه ۱ اجازه‌ی اجرا در این تالار را داشتند، اما برای مدتی این قانون نقض شد و اکنون تلاش‌هایی برای پی‌ریزی دوباره‌ی این قاعده در حال انجام است.

    https://musiceiranian.ir/?p=63735
       
    برچسب ها پیروز ارجمند

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *