×
×

با قطعه «تو رفتی»

  • کد نوشته: 63647
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • مدیر پروژه‌ی ساخت فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» گفت: با توجه به این‌که قرار بود مرتضی پاشایی ترانه‌ای برای این فیلم بخواند، از قطعه‌ی «تو رفتی» این خواننده در فیلم استفاده خواهد شد. امیر رفیعی در این‌باره توضیح داد: پیش از این، قرار بود آهنگی برای فیلم مستند داستانی «من ناصر حجازی هستم …» […]

    با قطعه «تو رفتی»
  • ۱۴۱۶۱۴۲۵۷۴۴۵۰_vm13o6x3awmoyi5w8soمدیر پروژه‌ی ساخت فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» گفت: با توجه به این‌که قرار بود مرتضی پاشایی ترانه‌ای برای این فیلم بخواند، از قطعه‌ی «تو رفتی» این خواننده در فیلم استفاده خواهد شد.

    امیر رفیعی در این‌باره توضیح داد: پیش از این، قرار بود آهنگی برای فیلم مستند داستانی «من ناصر حجازی هستم …» توسط مرتضی پاشایی ساخته شود که با درگذشت او، این کار دیگر مممکن نیست.

    وی ادامه داد: در بازگشت از مشهد به تهران که مرتضی پاشایی در آن سفر در مراسم رونمایی از پیراهن باشگاه «سیاه جامگان» اجرای زنده داشت، خانواده‌ی ناصر حجازی – دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال – در هواپیما از پاشایی خواست تا برای فیلم مستند داستانی «من ناصر حجازی هستم …» آهنگی را آماده کند که با استقبال گرم پاشایی روبه‌رو و مقرر شد تا مذاکرات نهایی و شروع کار با فرا رسیدن ایام محرم که برگزاری کنسرت‌ها تعطیل است، صورت گیرد که متأسفانه وخامت حال او و در نهایت، درگذشتش باعث شد تا هرگز این اتفاق رخ ندهد.

    رفیعی اظهار کرد: با توجه به علاقه‌ی خانواده و دوستداران ناصر حجازی به مرتضی پاشایی، در صحبتی که روز گذشته با همسر مرحوم حجازی و همین‌طور آتیلا و سعید رمضانی (پسر و داماد ناصر حجازی) داشتم، قرار گذاشتیم تا از ترانه‌ی «تو رفتی» که پاشایی قبلا آن را برای اسطوره‌ی ملی ایران اجرا کرده بود و در گفت‌وگویی اعلام کرد که با تمام احساس و علاقه‌اش به ناصر حجازی آن را اجرا کرده، در فیلم استفاده کنیم. این کار، بی‌تردید در دل فیلم اتفاق خواهد افتاد تا به‌نوعی ادای دینی به پاشایی باشد که حجازی را قلبا دوست داشت.

    او درباره‌ی ترانه‌ی «اسطوره» با صدای رضا یزدانی که قرار است از آن هم در فیلم استفاده شود، گفت: از همان روزهای نخست ساخت و تولید «من ناصر حجازی هستم ..» قرار بر استفاده از ترانه‌ی «اسطوره»ی رضا یزدانی در تیتراژ پایانی فیلم بود که این‌گونه خواهد شد. «اسطوره» توصیف زندگی حجازی است، اما «تو رفتی» بیانگر ناراحتی و دلتنگی از نبود حجازی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=63647
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *