×
×

«روحت شاد مرتضی عزیزم»

  • کد نوشته: 63539
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام آبان ۱۳۹۳
  • ۱۰ دیدگاه
  • محمدرضا گلزار، سوپراستار سینما، بالاخره بعد از بیشتر از ۲۴ ساعت به مرگ دوست صمیمی اش واکنش نشان داد. او که از طرف هوادارنش تحت فشار بود تا امروز بعد از ظهر سکوت کرد تا اینکه گلزار امروز با انتشار عکس مشترکی با مرتضی پاشایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «روحت شاد مرتضی عزیزم» او ساعتی بعد ویدیو […]

    «روحت شاد مرتضی عزیزم»
  • مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار

    مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار

    محمدرضا گلزار، سوپراستار سینما، بالاخره بعد از بیشتر از ۲۴ ساعت به مرگ دوست صمیمی اش واکنش نشان داد.

    او که از طرف هوادارنش تحت فشار بود تا امروز بعد از ظهر سکوت کرد تا اینکه گلزار امروز با انتشار عکس مشترکی با مرتضی پاشایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «روحت شاد مرتضی عزیزم» او ساعتی بعد ویدیو یکی از تمرین های مشترکش با پاشایی را منتشر کرد که ترانه «روز برفی» را با هم می خوانند و نوشت: «فراموش نمی شه خاطرات مون» اما پست های گلزار برای رفیق گرمابه و گلستانش به همین جا ختم نشد. او ساعتی بعد ویدیو قسمتی از اجرای آهنگ «روز برفی» در کنسرت مشترک شان با مرحوم پاشایی را منتشر کرد که می خواند:« شبا بیدار و روزا خیره به عکست این شده کارم».

    شنیده ها از دوستان سوپراستار سینمای ایران حکایت از حال بهم ریخته و ناراحتی بیش از حد این بازیگر سرشناس دارد. او همینطور عکس پروفایلش را سیاه کرده است.همچنین محمدرضا گلزار در صفحات اجنماعی در ظرف ۲۴ ساعت بر روی صدها هزار عکس و ویدیو تگ شد.

    مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی فردا صبح ساعت ۹ از مقابل تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=63539
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *