×
×

«درگذشت مرتضی پاشایی هنرمند جوان، نیک اخلاق و توانمند عرصه موسیقی مردمی ایران، غمی عظیم را بر پیکرهٔ موسیقی ایران نشاند»

  • کد نوشته: 63482
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۳ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • دکتر «پیروز ارجمند» دبیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت «مرتضی پاشایی» را با انتشار پیامی، تسلیت گفت.
    +مرتضی پاشایی از زمره آهنگسازان و خوانندگان توانا، محبوب و مشهور بود

    «درگذشت مرتضی پاشایی هنرمند جوان، نیک اخلاق و توانمند عرصه موسیقی مردمی ایران، غمی عظیم را بر پیکرهٔ موسیقی ایران نشاند»
  • مرتضی پاشایی

    مرتضی پاشایی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: دکتر «پیروز ارجمند» دبیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت «مرتضی پاشایی» را با انتشار پیامی، تسلیت گفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در متن پیام دکتر «پیروز ارجمند» آمده است: «پاییز، برگی دیگر از درخت پربار موسیقی ایران‌زمین را به یغما برد. درگذشت مرتضی پاشایی هنرمند جوان، نیک اخلاق و توانمند عرصه موسیقی مردمی ایران، غمی عظیم را بر پیکرهٔ موسیقی ایران نشاند. او که از زمره آهنگسازان و خوانندگان توانا، محبوب و مشهور بود؛ تا واپسین روزهای عمرش برای مردم سرزمینش آهنگ ساخت و ترانه خواند و هرگز نگذاشت مخاطبانش از درد و رنج بیماری‌اش در صحنهٔ اجرا آگاه شوند. ضایعه فقدان این هنرمند مردمی را به مردم شریف ایران، به ویژه جامعه موسیقی و خانواده عزیزش تسلیت می‌گویم و برای روح بلندش مغفرت و رحمت الهی طلب می‌کنم.»

    شایان ذکر است که مراسم تشییع پیکر زنده یاد «مرتضی پاشایی»، ۹ صبح یکشنبه ۲۵ آبان ۹۳ از مقابل تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=63482
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *