×
×

«اِی.آر.رحمان» موسیقی «محمد (ص)» را تمام کرد

  • کد نوشته: 63338
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام آبان ۱۳۹۳
  • ۶ دیدگاه
  • «سامی یوسف» خواننده‌ی تیتراژ پایانی فیلم «محمد (ص)» مجید مجیدی شد، فیلمی که چندی پیش، «اِی.آر.رحمان» – آهنگساز – با حضور در ایران، ساخت موسیقی آن را به پایان رساند. سامی یوسف یک خواننده‌ی مسلمان است که ملیت ایرانی – بریتانیایی دارد. به‌تازگی قرار شده این خواننده با «ای‌.آر.رحمان» آهنگساز فیلم «محمد (ص)» به کارگردانی […]

    «اِی.آر.رحمان» موسیقی «محمد (ص)» را تمام کرد
  • ۱۴۱۵۷۰۴۲۹۲۷۸۴_۱۳-samiyusuf-inportrait«سامی یوسف» خواننده‌ی تیتراژ پایانی فیلم «محمد (ص)» مجید مجیدی شد، فیلمی که چندی پیش، «اِی.آر.رحمان» – آهنگساز – با حضور در ایران، ساخت موسیقی آن را به پایان رساند.

    سامی یوسف یک خواننده‌ی مسلمان است که ملیت ایرانی – بریتانیایی دارد. به‌تازگی قرار شده این خواننده با «ای‌.آر.رحمان» آهنگساز فیلم «محمد (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در این فیلم همکاری کند.

    «محمد (ص)» براساس زندگی پیامبر اسلام (ص) ساخته شده و گفته می‌شود، عظیم‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است که مجیدی قصد دارد قسمت‌های بعدی آن را هم بسازد. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۵ نمایش داده شود، اما طبق اخبار منتشرشده، ۱۷ ربیع‌الاول (۱۹ دی‌ماه) رونمایی خواهد شد.

    «سامی یوسف» در گفت‌وگو با یک شبکه‌ی رادیویی که متن آن در سایت رسمی این خواننده منتشر شده، درباره‌ی تجربه‌ی کار با رحمان گفته است: «او برادر خوب من است و از هشت سال قبل او را می‌شناسم. ما هر دو، طرفدار همدیگر هستیم و البته من بیشتر طرفدار او هستم؛ اما هر دو موسیقی یکدیگر را دوست داریم.»

    سامی یوسف گفته است که «ای.آر.رحمان» از او خواسته تا در فیلم «محمد (ص)» با او مشارکت کند.

    همچنین چندی قبل «ای.آر.رحمان» به ایران آمده بود و گفته می‌شود که ساخت موسیقی فیلم «محمد (ص)» کاملا به پایان رسیده است.

    فیلمبرداری فیلم سینمایی «محمد (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی که در آبان‌ماه سال ۱۳۹۰ آغاز شد و اوایل امسال به پایان رسید و از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ی سینمای ایران نام می‌برند.

    https://musiceiranian.ir/?p=63338
       
    برچسب ها سامی یوسف

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *