×
×

در جشنواره Premio Italia 2010

  • کد نوشته: 6272
  • شادروان موسوي
  • جمعه, ۱۰ام دی ۱۳۸۹
  • ۲ دیدگاه
  • چکاوک شکاری نوازنده پیانو مقام نخست مسابقه نوازندگی پیانوی “Premio Italia 2010” را کسب کرد. به گزارش خبرنگار مهر ، در این مسابقه که به صورت سالانه برگزار می شود پیانیست هایی از کشورهای ایتالیا،  روسیه، اکراین، قزاقستان، اسپانیا، و ایران در چهار مرحله به رقابت پرداختند و قطعات اجباری و انتخابی را اجرا کردند […]

  • چکاوک شکاری نوازنده پیانو مقام نخست مسابقه نوازندگی پیانوی “Premio Italia 2010” را کسب کرد. به گزارش خبرنگار مهر ، در این مسابقه که به صورت سالانه برگزار می شود پیانیست هایی از کشورهای ایتالیا،  روسیه، اکراین، قزاقستان، اسپانیا، و ایران در چهار مرحله به رقابت پرداختند و قطعات اجباری و انتخابی را اجرا کردند و چکاوک شکاری ، پیانیست ۲۲ ساله ایرانی و دانشجوی رشته موسیقی با اجرای قطعاتی از باخ، شوپن ، شوبرت، بوریس پاسترناک و  دبوسی توانست مقام نخست را به دست بیاورد.

    این مسابقه با هدف برگزیدن بهترین فارغ التحصیلان رشته نوازندگی پیانو در تمام کنسرواتوارهای موسیقی ایتالیا برگزار شد.

    لازم به ذکر است چکاوک شکاری از چهارسالگی نوازندگی پیانو را نزد استادش شهرزاد سوداگر فراگرفته و در سال ۱۳۸۴ راهی روسیه شد و در آکادمی موسیقی گنسین به تحصیل در دوره رهبری ارکستر روی آورد. وی سپس در سال ۲۰۰۸ به ایتالیا رفت و در کنسرواتوار فلورانس به تحصیل موسیقی ادامه داد. شکاری تا کنون چند رسیتال پیانو در خانه هنرمندان ( ایران) مسکو و ایتالیا اجرا کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=6272
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *