×
×

با تالیف مهران ‌حبیبی‌نژاد

  • کد نوشته: 6183
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام دی ۱۳۸۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بخش کتاب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهران ‌حبیبی‌نژاد در ادامه‌ی تألیف آثاری در شناخت بزرگان موسیقی ایران، در تدارک تدوین شناخت‌نامه‌ی همایون خرم – آهنگ‌ساز و ویولونیست پیشکسوت – است. او‌ توضیح داد که در این اثر نیز مانند سایر آثار تألیفی‌اش در این حوزه، ارائه‌ی گزارشی از زندگی این هنرمند و […]

  • به گزارش خبرنگار بخش کتاب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهران ‌حبیبی‌نژاد در ادامه‌ی تألیف آثاری در شناخت بزرگان موسیقی ایران، در تدارک تدوین شناخت‌نامه‌ی همایون خرم – آهنگ‌ساز و ویولونیست پیشکسوت – است.

    او‌ توضیح داد که در این اثر نیز مانند سایر آثار تألیفی‌اش در این حوزه، ارائه‌ی گزارشی از زندگی این هنرمند و همچنین آثارش و ارائه‌ی عکس‌ها و گفت‌وگوهایی از او از بخش‌های مختلف این شناخت‌نامه خواهد بود.

    حبیبی‌نژاد که پیش‌تر از تألیف شناخت‌نامه‌ای درباره‌ی پرویز یاحقی خبر داده بود، عنوان کرد که کار تألیف آن به انجام رسیده است.

    او همچنین گفت: در این اثر شرحی از زندگی یاحقی به دست داده‌ام و کارنامه‌ی کاری وی را مرور کرده‌ام و نمونه‌ای از آثاری را که ساخته است، ارائه کرده‌ام. همچنین گفت‌وگویی جذاب با این هنرمند عرصه‌ی موسیقی از دیگر بخش‌های این کتاب است. این اثر در شمار مجموعه‌ای درباره‌ی موسیقی‌دانان است که از سوی نشر اشاره منتشر خواهد شد.

    این پژوهشگر همچنین تدوین «شناخت‌نامه‌ی حسین علیزاده» را در دست انجام است.

    او پیش‌تر نیز آثاری را در شناخت محمدرضا شجریان و پرویز مشکاتیان با نام‌های «خسرو خوبان» و «آوای مهر‌آیین» تدوین و منتشر کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=6183
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *