×
×

علی پهلوان در گفتگو با موسیقی ایرانیان عنوان کرد:

  • کد نوشته: 6082
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام دی ۱۳۸۹
  • ۱۸ دیدگاه
  • علی پهلوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای گروه موسیقی آریان معتقد است باید جشنواره ای برای موسیقی پاپ به صورت جداگانه و با روشی متفاوت برگزار شود. پهلوان در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان درباره‌ی حذف موسیقی پاپ از جشنواره موسیقی فجر گفت

  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: علی پهلوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای گروه موسیقی آریان معتقد است باید جشنواره ای برای موسیقی پاپ به صورت جداگانه و  با روشی متفاوت برگزار شود. پهلوان در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان درباره‌ی حذف موسیقی پاپ از جشنواره موسیقی فجر گفت: «به عقیده من جشنواره موسیقی پاپ باید جداگانه و با شکل و روشی متفاوت برگزار شود، چنانچه نگاهی به جشنواره های مختلف در سراسر دنیا که برای این نوع موسیقی برگزار می شود بیندازیم متوجه خواهیم شد که در طبیعت موسیقی پاپ عوامل دیگری نیز چون میزان جذب مخاطب و نحوه ارائه اثر نقش شایانی دارد و می بایست مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین  با توجه به گوناگونی سبک های این موسیقی، کلاس های مختلفی برای مقایسه آثار با یکدیگر تعیین می شود. به عنوان مثال هیچ گاه دو اثر راک و هیپ هاپ با یکدیگر مقایسه نشده و هر کدام در سبک خود و توسط کارشناسان همان سبک مورد داوری قرار می گیرند.»

    وی درباره کمک و حمایت مالی دولت از موسیقی ادامه داد: «در خصوص کمک های مالی دولتی به موسیقی، من نیز بر این باور هستم که موسیقی پاپ نیاز به کمک مالی بخش دولتی نداشته و ندارد و بهتر است که این امر جهت تقویت موسیقی سنتی و نواحی صورت پذیرد.  آنچه که می تواند کمک شایانی به ارتقاء موسیقی پاپ کند، ایجاد بستر رسانه ای برای معرفی آثار، بهینه سازی کیفی و کمی سالن های اجرا، حمایت قانونی از تولیدکنندگان آثار هنری در جهت جلوگیری از تکثیر غیر مجاز آن ها و مانند آن است.»

    https://musiceiranian.ir/?p=6082
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *