×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 60487
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • تیتراژ پایانی سریال «۳۹ هفته» به خوانندگی حمید عسکری، که پخش آن از دیشب و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در شبکه تهران آغاز شده است، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    +در ادامه این قطعه را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • حمید عسکری

    حمید عسکری

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تیتراژ پایانی سریال «۳۹ هفته» به خوانندگی حمید عسکری، که پخش آن از دیشب و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در شبکه تهران آغاز شده است، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آهنگسازی و خوانندگی این قطعه را حمید عسکری برعهده دارد و کاظم موسوی نیز ترانه «۳۹ هفته» را سروده است.

    این سریال روایتی عاشقانه‌ای از سال‌های حماسه و دفاع و قصه فاصله‌ها است. امیرعلی معلم جوان مدرسه‌ای قدیمی در محله شمیران پس از یک ماه زندگی عاشقانه با عاطفه به عنوان بسیجی به جبهه عزیمت می‌کند. عاطفه روزها را به امید بازگشت همسرش با مرور خاطرات تلخ و شیرین طی می‌کند تا اینکه اولین نامه امیر علی به او می‌رسد و عاطفه وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شود…، ایفای نقش امیرعلی در این سریال به عهده امین ایمانی است. بازیگری که در ابتدا با ایفای نقش شیطان در سریال «سقوط یک فرشته» شناخته شد و بعدها در فیلم و سریال‌های دیگری نیز به ایفای نقش پرداخت. مریم معصومی نیز ایفای نقش عاطفه را در «۳۹ هفته» به عهده دارد و گرچه پیش از این نقش‌های کوتاهی نیز ایفا کرده اما از عوامل سریال برای اینکه نقش اصلی خود را به او سپرده‌اند قدردان است.

    MCI-adsمجید مظفری، داریوش کاردان، مریم معصومی‌، امین ایمانی، مجید واشقانی، افسانه ناصری، نادر سلیمانی، اصغر نقی زاده، فرج‌الله گل‌سفیدی، امیر غریب‌زاده و لادن سلیمانی فهرست کامل بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

    نکته جالبی که می‌توان درباره اسم سریال به آن اشاره کرد، انتخاب این عنوان بر اساس تعداد هفته‌هایی است که یک زن باردار تا به دنیا آمدن فرزندش پشت سر می‌گذارد.

    در ادامه تیتراژ پایانی سریال «۳۹ هفته» به خوانندگی حمید عسکری را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود تیتراژ پایانی سریال «۳۹ هفته» به خوانندگی حمید عسکری

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=60487
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *