×
×

کنسرت پائیزی گروه «دامور» به سرپرستی «فراز خسروی دانش» در تهران برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 59002
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۰ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «دامور» که چندی پیش تابوی خوانندگی خانم‌ها را در شبکه‌های صدا و سیما شکست و برای اولین بار چنین گروهی بدون استفاده از ساز با ۳ خواننده زن و بدون هیچ ممانعتی به اجرای برنامه پرداخت، مهرماه سال جاری نیز کنسرت خود را در «برج آزادی» برگزار خواهد کرد.
    +در اجرای پیش رو از حرکات نمایشی بر اساس قطعات مختلف استفاده می‌شود

    کنسرت پائیزی گروه «دامور» به سرپرستی «فراز خسروی دانش» در تهران برگزار می‌شود
  • گروه موسیقی «دامور»

    گروه موسیقی «دامور»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه موسیقی «دامور» که چندی پیش تابوی خوانندگی خانم‌ها را در شبکه‌های صدا و سیما شکست و برای اولین بار چنین گروهی بدون استفاده از ساز با ۳ خواننده زن و بدون هیچ ممانعتی به اجرای برنامه پرداخت، مهرماه سال جاری نیز کنسرت خود را در «برج آزادی» برگزار خواهد کرد.

    به کزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این کنسرت قطعات پاپ، محلی و کلاسیک به گونه‌ای اجرا خواهد شد که مخاطب می‌تواند صدای سازهای مختلف را از طریق حنجره اعضای این گروه بشنود. همچنین در اجرای پیش رو از حرکات نمایشی بر اساس قطعات مختلف استفاده می‌شود که این جریان باعث جذابیت‌هایی برای مخاطب خواهد شد که حسین کودری کارگردانی حرکات نمایشی این گروه را برعهده خواهد داشت.

    «فراز خسروی دانش» رهبر گروه «دامور» در این زمینه به خبرنگار ما گفت: «۵ قطعه جدید در این کنسرت اجرا می شود و سورپرایزهایی هم برای مخاطبان در نظر گرفته ایم تا این برنامه در سطح بالایی برگزار شود و مخاطبین نیز سالن را با رضایت ترک کنند.»

    وی در ادامه صحبت‌های خود ضمن درخواست از مخاطبان برای همراهی اعضای گروه در اجرای قطعات همانند کنسرت‌های قبل گروه «دامور»، افزود: «این کنسرت خارج از چهارچوب‌های متداول گروه‌های آوازی می‌باشد و امیدواریم بتوانیم اجرایی متفاوت و همینطور شبی پر از خاطره را برای دوستداران این گروه رقم بزنیم.»

    شایان ذکر است که این کنسرت به خوانندگی غزل اکلیلی، محمود رحمانی، مینا جعفری، عطا حکاک، اهدا مصلحی، احسان آنالویی و فروغ فضلی برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند از هفته آینده به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    «موسیقی ایرانیان» با «فراز خسروی دانش» درباره این کنسرت و فعالیت های آتی گروه «دامور» مصاحبه مفصلی انجام داده است که طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=59002
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *