×
×

با اجرای «چرا رفتی» در رامسر

  • کد نوشته: 58728
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۱۵ دیدگاه
  • کنسرت چرا رفتی به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری از ۱۸ شهریورماه در شهر رامسر اجرای شهرستان های خود را ادامه می دهد.
    +اعضای این گروه، پس از رامسر، برای برگزاری  کنسرت به شهرهای خرم آباد و ارومیه سفر می کند

    با اجرای «چرا رفتی» در رامسر
  • همایون شجریان

    همایون شجریان

    موسیقی ایرانیان: کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «تهمورس پورناظری» از ۱۸ شهریورماه در شهر رامسر اجرای شهرستان های خود را ادامه می دهد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان وبه نقل از روابط عمومی کنسرت چرا رفتی، محمدحسین توتونچیان، تهیه کننده این کنسرت، دراین باره گفت: «کنسرت چرا رفتی روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریورماه در رامسر اجرا می شود و۲۲، ۲۳ و ۲۴ شهریورماه مهمان شیراز خواهد بود ، ۲۶ و ۲۷شهریورماه چرا رفتی در رشت و روزهای ۳۰ و ۳۱ همین ماه هم در اصفهان اجرا خواهد شد.»

    مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس در ادامه، درباره اجرای این کنسرت در سایر شهرها گفت: «شهرکرد آغازگر تور این کنسرت در مهرماه خواهد بود. پس از این اجرا که در تاریخ ۲ مهر برگزار می شود، همایون شجریان و تهمورس پورناظری چرا رفتی را در تاریخ ۴ مهرماه در خرم آباد اجرا خواهند کرد و سپس در روزهای ۶، ۷ و ۸ مهرماه به ارومیه خواهند رفت. چالوس در روزهای ۱۰ و ۱۱ و کرمانشاه در تاریخ ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ مهرماه میزبان این کنسرت خواهند بود . پس از آن و در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه اعضای گروه چرا رفتی به سنندج سفر خواهند کرد و این در حالیست که آخرین اجرای شهرستان ها متعلق به لاهیجان و در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه خواهد بود.»

    در این کنسرت سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه گروه را همراهی می کند.

    همچنین حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه ای، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه ای ، مهیار طریحی نوازنده سنتور، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، سپند دادبه نوازنده عود، خورشید دادبه نوازنده تار و آرین کشیشی نوازنده گیتار باس دیگر هنرمندانی هستند که در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

    لازم به ذکر است فروش بلیت در کلیه شهرها از طریق سایت www.iranconcert.com انجام میگیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=58728
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *