×
×

با تنظیم‌ کنندگی ایلیا منفرد

  • کد نوشته: 58516
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • «ای ایران‌ای مرز پرگهر» برای تمامی ایرانیان یک سرود جاودان است، حال گروهی از خوانندگان دور هم جمع شده‌اند و می‌خواهند برای هفتادمین سالگردش و آغاز پنجمین سال پخش برنامه «رادیو هفت» این سرود را بازخوانی کنند.
    +این اثر در فضای موسیقی پاپ و برای ارکس‌تر تنظیم شده است

    با تنظیم‌ کنندگی ایلیا منفرد
  • بازخوانی ای ایران

    بازخوانی ای ایران

    موسیقی ایرانیان: «ای ایران‌ای مرز پرگهر» برای تمامی ایرانیان یک سرود جاودان است، حال گروهی از خوانندگان دور هم جمع شده‌اند و می‌خواهند برای هفتادمین سالگردش و آغاز پنجمین سال پخش برنامه «رادیو هفت» این سرود را بازخوانی کنند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر در فضای موسیقی پاپ و برای ارکستر تنظیم شده است.

    اشکان اقوامی تهیه کننده این اثر و مدیر عامل موسسه هنری شرکت تصویر موسیقی نیز گفت: «برای جاودان ماندن این اثر و نیز گرامی داشتن هفتادمین سالگردش تصمیم بر آن شد که هجده نفر از خوانندگان خوب کشور با تنظیم‌ کنندگی ایلیا منفرد این سرود را آماده کنند. برنامه پر بیننده «رادیو هفت» نیز در این راه با ما همراهی کرد و قرار بر آن شد که این سرود آغاز پنجمین سال این برنامه باشد. جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت۱۰ شب «ای ایران» از شبکه آموزش پخش خواهد شد.»

    شایان ذکر است که خوانندگان این سرود به ترتیب حروف الفبا امیر یل ارجمند،، بهرام پاییز، وحید تاج، رضا تاجبخش، امیر تفرشی، هومن جاوید، محمد حشمتی، مانی رهنما، مهدی سپهر، محمدرضا عیوضی، فرمان فتحعلیان، علیرضا قرایی منش، اشکان کمانگری، امیر کهکشان، پدرام مرندیز، ایلیا منفرد، روزبه نعمت الهی و مهدی یغمایی هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=58516
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *