×
×

همزمان با تمدید چندباره «چرا رفتی» در تهران

  • کد نوشته: 58129
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «تهمورس پورناظری» دوازدهمین اجرای خود در تهران را در تاریخ شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۸ تمدید کرد تا بعد از آن و در روز ۲۷ مرداد به شهر کرمان سفر کند.
    +کنسرت چرا رفتی اجرای زنده قطعات آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» است

    همزمان با تمدید چندباره «چرا رفتی» در تهران
  • کنسرت همایون شجریان (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت همایون شجریان (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان: کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «تهمورس پورناظری» دوازدهمین اجرای خود در تهران را در تاریخ شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۸ تمدید کرد تا بعد از آن و در روز ۲۷ مرداد به شهر کرمان سفر کند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی کنسرت چرا رفتی، محمدحسین توتونچیان، تهیه کننده این کنسرت، دراین باره گفت : «از لحظه ای که فروش بلیت اجرای۲۵ مرداد آغاز شد در عرض ۲۴ ساعت ، ۲۸۰۰ بلیت به فروش رفت. این محبت علاقه مندان ما را به برآن داشت که اجرای دیگری در ساعت ۱۸ به روز شنبه ، ۲۵ مردادماه اضافه کنیم که فروش بلیت آن از امروز ساعت ۱۴ در سایت ایران کنسرت آغاز خواهد شد.»

    او در ادامه از آغاز تور شهرستان های این کنسرت خبر داد و افزود : «بعد از تلاش های بسیار برای اخذ مجوز، تور شهرستان های کنسرت چرا رفتی از تاریخ ۲۷ مردادماه و از شهر کرمان آغاز خواهد شد. در این روز اعضای گروه در سالن فجر شهر کرمان به روی صحنه خواهند رفت.»

    مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس درباره کیفیت اجرا در شهرستان ها گفت: «تمامی عوامل برگزار کننده کنسرت در تهران، ما را در شهرستان ها همراهی خواهند کرد. دکور، تجهیزات صدابرداری، صدابرادار و عوامل اجرایی در برنامه های شهرستان همراه ما خواهند بود تا بتوانیم بهترین اجرا را در شهرهای مختلف کشور داشته باشیم.»

    لازم به ذکر است فروش بلیت این کنسرت در شهر کرمان همزمان با اجرای تمدید شده در تهران، از امروز( دوشنبه ) ساعت ۱۴ در سایت www.iranconcert.com آغاز خواهد شد.

    شایان ذکر است که کنسرت چرا رفتی اجرای زنده قطعات آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» است که اسفندماه سال گذشته منتشر شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=58129
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *