×
×

«میلاد عمرانلو» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:

  • کد نوشته: 58124
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو و خوانندگی وحید تاج، نیمه اول شهریور ماه سال جاری، در تالار وحدت تهران، به اجرای کنسرت می‌پردازد.
    +کنسرت گروه آوازی تهران در تبریز، به دلیل مخالفت با حضور خانمهای هم آوا، برگزار نمی گردد

    «میلاد عمرانلو» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:
  • میلاد عمرانلو

    میلاد عمرانلو

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو و خوانندگی وحید تاج، نیمه اول شهریور ماه سال جاری، در تالار وحدت تهران، به اجرای کنسرت می‌پردازد.

    این گروه پس از کسب موفقیت و اخذ دو مدال طلا و یک نقره در فستیوال لتونی، برنامه‌های تابستانه خود را در قالب کنسرت، از اوایل شهریور ماه سال جاری آغاز کرده و اولین آن‌ها طی دو شب و در تالار وحدت خواهد بود، میلاد عمرانلو، با اشاره به این خبر در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» اعلام کرد: «کنسرت پیش رو، طی شب‌های دوم و سوم شهریور ماه، ساعت ۲۲ در تالار وحدت به اجرا در خواهد آمد و وحید تاج، به عنوان خواننده می‌ه‌مان، در این کنسرت در کنار ما حضور خواهد داشت.»

    عمرانلو در خصوص قطعات انتخابی برای این کنسرت افزود: «در این مجموعه به اجرای آثار جدیدی از موسیقی پاپ، محلی و کلاسیک پرداخته خواهد شد که ۱۲ قطعه اجرا شده در سه شاخهٔ رقابتی فستیوال لتونی و گلچینی از قطعات آلبوم‌های «وکاپلای ۱» و «وکاپلای ۲» از جمله این قطعات خواهد بود و در واقع نیمی از بیشتر این قطعات برای اولین بار ارائه می‌گردد. این اجرا برای مخاطبان و علاقمندان، سورپرایزهایی را به همراه خواهد داشت.»

    شایان ذکر است که گروه آوازی تهران قرار بوده است پیش از کنسرت تهران، در تبریز نیز به اجرا بپردازد اما به دلیل مخالفت با حضور خانمهای هم آوا، کنسرت لغو گردیده است. عمرانلو همچنان در حال مذاکره و اتخاذ راه حل‌هایی برای رسیدن به نتیجه‌ای بهتر در این رابطه می‌باشد.

    فروش بلیط این کنسرت از ساعت ۱۰ امروز صبح آغاز شده و علاقمندان برای تهیه بلیط اینترنتی می‌توانند به سایت www.sigozar.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=58124
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *