×
×

«شاهو عندلیبی» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:

  • کد نوشته: 57442
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۱ام تیر ۱۳۹۳
  • ۰
  • شاهو عندلیبی، نوازنده نی، خواننده و آهنگساز موسیقی کشورمان، بعد از آخرین کنسرت خود در زمستان گذشته که در تالار وحدت برگزار گردید، این روز‌ها مشغول آماده سازی چند مجموعه در قالب آلبوم‌های سنتی وکُردی است.
    +یک آلبوم موسیقی کُردی-فارسی ساخته مجید درخشانی و یک آلبوم تکنوازی نی شاهو عندلیبی از «آوای عندلیب» در دست انتشار است

    «شاهو عندلیبی» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:
  • شاهو عندلیبی

    شاهو عندلیبی

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: شاهو عندلیبی، نوازنده نی، خواننده و آهنگساز موسیقی کشورمان، بعد از آخرین کنسرت خود در زمستان گذشته که در تالار وحدت برگزار گردید، این روز‌ها مشغول آماده سازی چند مجموعه در قالب آلبوم‌های سنتی و کُردی است.

    شاهو عندلیبی، اجرا‌ها و مجموعه آلبوم‌های منتشر شده مختلفی با گروه خود، «آوای عندلیب» و دیگر گروه‌ها و هنرمندان نامی کشورمان چون مجید درخشانی را در پرونده هنری خود دارد، عندلیبی با اشاره به فعالیت این روزهای خود و آماده سازی قطعاتی برای چند آلبوم، در این زمینه به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» اعلام کرد: «در حال برنامه ریزی برای تهیه چند مجموعه در قالب آلبوم‌های تصویری و صوتی هستیم. مجموعه تصویری در واقع دی وی دی کنسرت سال گذشته ماست که در تالار وحدت تهران به روی صحنه بردیم. این کنسرت شامل دو بخش بود که بخش اول آن بداهه نوازی استاد مجید درخشانی، استاد جمشید محبی و بنده بود و در بخش دوم با گروه خود بنده یعنی «آوای عندلیب» به اجرای قطعاتی کُردی پرداختیم. ماحصل این اجرا تا چند وقت دیگر به صورت یک دی وی دی تصویری به بازار موسیقی عرضه خواهد شد. یک آلبوم صوتی را نیز به طور مشترک با استاد درخشانی در دست انتشار داریم. این آلبوم در فضای موسیقی کُردی است که در واقع آثار جدیدی از ساخته‌های بنده می‌باشد. استاد درخشانی در بخش تنظیم قطعات و دیگر بخش‌های این مجموعه حضور دارند، آواز‌ها و تصنیف‌های ساخته شدهٔ این مجموعه در دستگاه‌های شور، افشاری و اصفهان به اجرا در می‌آیند.»

    عندلیبی در خصوص دیگر فعالیت‌ها و کنسرت‌های آینده خود افزود: «مجموعه‌های فوق تنها آثار در دست انتشار نخواهند بود. یک آلبوم موسیقی کُردی-فارسی، ساخته مجید درخشانی و یک آلبوم تکنوازی نی از بنده نیز از جمله کارهای هنری ما برای انتشار می‌باشد. در خصوص کنسرت نیز فعلاٌ برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که در اولین فرصت و پس از قطعیت آن‌ها به جزئیات لازم خواهم پرداخت.»

    شایان ذکر است که شاهو عندلیبی در کنسرت زمستان گذشته و در بخش اجرا با گروه «آوای عندلیب» قطعاتی کردی از ساخته‌های خود و پدرش، زنده یاد ایرج عندلیبی را به اجرا در آورد.

    https://musiceiranian.ir/?p=57442
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *