×
×

همراه با یادداشت این خواننده از موسیقی ایرانیان دنبال کنید

  • کد نوشته: 56765
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام تیر ۱۳۹۳
  • ۱۳ دیدگاه
  • صادق شیخ زاده خواننده موسیقی ایرانی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مناجاتی با عنوان «ماهی و دریا» همراه با یادداشت از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر کرد.
    +این اثر بر اساس یک دغدغه شخصی و با بهرهمندی از ردیف آوازی استاد سروستانی به سبب یک برداشت آزاد از گوشه بوسلیک آواز بیات اصفهان گرد آوری شده است

    همراه با یادداشت این خواننده از موسیقی ایرانیان دنبال کنید
  • صادق شیخ زاده

    صادق شیخ زاده

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: صادق شیخ زاده خواننده موسیقی ایرانی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مناجاتی با عنوان «ماهی و دریا» همراه با یادداشت از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر کرد.

    در ادامه می توانید یادداشت را دنبال کرده و فایل تصویری «ماهی و دریا» را آنلاین مشاهده کرده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    «این اثر بر اساس یک دغدغه شخصی وبا بهرهمندی از ردیف آوازی استاد سروستانی به سبب یک برداشت آزاد از گوشه بوسلیک آواز بیات اصفهان گرد آوری شده و نیز تلاشی در جهت بیان صحیح شعر فارسی و البته استفاده مبتنی بر کاربرد از تحریر ها و حالتهای آواز اصیل ایرانی به حساب می آید. نکته قابل به ذکر در مورد این اثر جهد و کوششی است که در قلمرو موسیقی ایرانی وام گرفته از فضای ارکسترال موسیقی گلها صورت پذیرفته و این لحنها تماما بار اجرای خود را بر دوش آواز و کلام دیده اند . بهر روی امید می رود که رهاورد این اجرا مبنای قابل دفاعی برای موسیقی آیینی این سرزمین قرار گیرد.

    صادق شیخ زاده»

    + دانلود « مناجات «ماهی و دریا» از صادق شیخ زاده 

    «ماهی و دریا»  با صدای صادق شیخ زاده را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=56765
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *