×
×

حمید اسفندیاری مدیر «آوای باربد» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:

  • کد نوشته: 55319
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۵ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • حمید اسفندیاری، مدیر مؤسسه فرهنگی-هنری «آوای باربد» از انتشار دو آلبوم با عنوان «شادی تو» اثری از سامان احتشامی و «خاطرات موزیکال» به آهنگسازی حسین توکلی و تنطیم نیکان خبر داد.
    +این دو اثر روز شنبه در بازار منتشر می شود

    حمید اسفندیاری مدیر «آوای باربد» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:
  • barbadموسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: دو آلبوم «شادی تو» و «خاطرات موزیکال» از «آوای باربد» در بازار موسیقی کشور منتشر می گردد.

    حمید اسفندیاری، مدیر مؤسسه فرهنگی-هنری «آوای باربد» از انتشار دو آلبوم با عنوان «شادی تو» اثری از سامان احتشامی و «خاطرات موزیکال» به آهنگسازی حسین توکلی و تنطیم نیکان خبر داد.

    سامان احتشامی آلبوم «شادی تو» را بر روی آثار استاد محمد سریر ساخته و پرداخته است، حمید اسفندیاری، با اشاره به این موضوع، ادامه داد: «این مجموعه شامل قطعاتی به نام های بنفشه، شکوفه، یاس سفید، شقایق (یاد تو)، ارغوان، گل سرخ (تولد)، نرگس و عروس (ملودی عروسی) می باشد که با سازهای پیانو، دف، دایره، تنبک، دهل، تامبورین و ادوات الکترونیک به ضبط رسیده است. صدابرداری و مسترینگ این اثر بر عهده بهنام شهرکی بوده و ضبط آن در استودیو «پارت» صورت گرفته است. آلبوم دیگری که در دست انتشار داریم، «خاطرات موزیکال» نام دارد که ملودی و آهنگسازی های آن از حسین توکلی و تنظیم آن بر عهده نیکان بوده است. این مجموعه نیز شامل قطعاتی به نام های نازنین، دلتنگ، شیدا، شبگیر، یادگار، پشت شیشه، چتر پاره و به یاد تو می باشد.»

    وی در ادامه افزود: «نوازندگانی که در این اثر همکاری داشته اند عبارتند از هومن نامداری (ساکسیفون و کلارینت)، آرمین قیطاسی (فلوت، فلوت چوبی و شیدی)، فیروز ویسانلو (آکاردئون و گیتار)، علی جعفری پویان (ویولون)، میثم مروستی (ویولون)، کریم قربانی (ویولونسل) و رضا تاجبخش (پیانو) که ضبط این اثر در استودیو پاپ با مدیریت ناصر فرهودی صورت گرفته است؛ این دو اثر شنبه همین هفته در بازار موسیقی توزیع خواهد شد.»

    اسفندیاری با اشاره به اوضاع اقتصادی و وضعیت نابسامان این روزها در تولید یک اثر و بی ملاحظگی مخاطبان در رعایت قانون کپی رایت تأکید کرد: «با وجود تذکر چندین بارهء شرکت های انتشاراتی، هنرمندان، منتقدین و رسانه ها، در محترم شماردن حقوق مؤلفین، همچنان دانلود ها و تکثیرهای غیر قانونی بر روی آثار هنرمندان ادامه دارد و مخاطبان در این زمینه همچنان نسبت به این مقوله کم لطفی می کنند. به دنبال دانلودهای غیر مجاز، آمار خرید آثار منتشر شده نیز پایین می آید و اینست که همیشه به جای اینکه تلاش هنرمندان، شرکت های انتشاراتی و عوامل به بازار آمدن یک اثر هنری، نتیجه ای مثبت داشته باشد، ضرر و زیان است که گریبان این مجموعه را می گیرد. فقط می توانم برای چند هزارمین بار بگویم، خواهش می کنم کپی نکنید.»

    https://musiceiranian.ir/?p=55319
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *