×
×

کواکبی: برای تولید آلبوم «غروب سرد» کیفیت برایمان در اولویت بود

  • کد نوشته: 55291
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • نخستین آلبوم «محمد کواکبی» با عنوان «غروب سرد» و همکاری چهره های شناخته شده موسیقی پاپ ایران به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.
    +در ادامه می توانید دموی این آلبوم را از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    کواکبی: برای تولید آلبوم «غروب سرد» کیفیت برایمان در اولویت بود
  • غروب سرد

    غروب سرد

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: نخستین آلبوم «محمد کواکبی» با عنوان «غروب سرد» و همکاری چهره های شناخته شده موسیقی پاپ ایران به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.

    کواکبی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» درباره جزئیات اثر گفت: «این آلبوم در فضای پاپ-کلاسیک امروزی تولید شده و در آن ضمن ارائه ی موسیقی به‌روز، المان‌های موسیقی کلاسیک نیز در نظر گرفته شده؛ به طوری که هم شنونده‌ی اهل موسیقی و هم شنونده‌ی معمولی بتوانند با آن ارتباط برقرار نمایند. این تلفیق فضای نویی به وجود آورده که امیدوارم مورد توجه مخاطبین واقع شود، همچنین این اثر با ترانه‌سرایی چهره هایی چون ترانه مکرم و مریم اسدی و تنظیم‌کنندگی شهاب اکبری، پوریا حیدری، مهران خالصی و نیما نورمحمدی تولید شده است.»

    «محمد کواکبی» ضمن اشاره به اینکه حدود پنج سال نزد «منوچهر اسلامی» دوره سلفژ و صداسازی را گذرانده و سپس پا به عرصه‌ی خوانندگی گذاشته است، افزود: «در این آلبوم هم آثار ترنس و هاوس وجود دارد و هم آثاری که در آنها از چند ساز زنده استفاده شده است. برای مثال در یکی از قطعات آلبوم که با تنظیم «پوریا حیدری» ساخته شده، فیروز ویسانلو (گیتار و آکاردئون)، پیام طونی (ویولن)، آرمین قیطاسی (فلوت) و پوریا حیدری (پیانو) به نوازندگی پرداخته اند».

    کواکبی در ادامه صحبتهایش خاطرنشان کرد: «در آلبوم «غروب سرد» هفت قطعه گنجانده شده است که شاید کم به نظر برسد. اما تلاشمان بر این بوده که به جای پر کردن آلبوم با قطعات زیاد، هفت اثر خوب را در آن قرار دهیم و در واقع کیفیت برایمان در اولویت باشد.»

    شایان ذکر است که آلبوم «غروب سرد» اوایل تیر ماه و پیش از ماه مبارک رمضان روانه بازار خواهد شد.

    در ادامه می توانید دموی این آلبوم شنیدنی را از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود دموی آلبوم «غروب سرد»

    دموی آلبوم «غروب سرد» را آنلاین بشنوید:

    info

    https://musiceiranian.ir/?p=55291
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *