×
×

کنسرت «شاهنامه خوانی» در انزلی

  • کد نوشته: 54831
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • حمید خزاعی پس از انتشار آلبوم «فصل سرد»، در کنار بهزاد فراهانی و ژاله صادقیان مشغول کار بر روی اثری جدید به آهنگسازی آرش قاسمی است.
    قطعه «بخوان به نام گل سرخ» با صدای «حمید خزاعی»، آهنگ سازی و تنظیم محمد علی نجف پور و شعر شفیعی کدکنی را از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و دانلود نمایید

    کنسرت «شاهنامه خوانی» در انزلی
  • حمید خزاعی

    حمید خزاعی

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: حمید خزاعی پس از انتشار آلبوم «فصل سرد»، در کنار  بهزاد فراهانی و ژاله صادقیان مشغول کار بر روی اثری جدید به آهنگسازی آرش قاسمی است.

    آلبوم «گنج و رنج» مجموعه ایست با فضایی روایی که در آن به شعرخوانی و اجرای اشعار مولانا در قالبی خاص پرداخته شده است، خزاعی خوانندهء شناخته شدهء موسیقی کشورمان، با اشاره به این موضوع در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان عنوان کرد: «این آلبوم به همت حوزه هنری و با حمایت این نهاد درحال انجام است و منتشر خواهد شد. خانم ژاله صادقیان به عنوان راوی و آقای بهزاد فراهانی در بخش هایی از کار در نقش مولانا، در این مجموعه همکاری دارند و حالتی از شعر خوانی و روایت، آواز و تصنیف بر فضای کار حکمفرماست، البته من بعدها بیشتر در مورد این آلبوم توضیح خواهم داد.»

    خزاعی در پاسخ به این سؤال که آیا کنسرتی در آینده ی نزدیک در برنامه کاری خود دارد یا خیر گفت:« با گروه موسیقی «میراث» برای اجرای کنسرت «شاهنامه خوانی» در انزلی مشغول تمرین هستیم که قرار است انشالله در اواخر مرداد ماه سال جاری، برگزار گردد. اجرایی دیگر هم با «ارکستر آکادمیک تهران» در شهریور ماه خواهم داشت.»

    شایان ذکر است حمید خزاعی در بیست و نهمین جشنوارهء بین المللی موسیقی فجر که دی ماه گذشته برگزار گردید، حضوری پررنگ داشته و با سه گروه مختلف در این جشنواره به خوانندگی پرداخته است.

    در ادامه نیز می توانید قطعه «بخوان به نام گل سرخ» از آلبوم «فصل سرد» با صدای «حمید خزاعی»،آهنگ سازی و تنظیم محمد علی نجف پور و شعر شفیعی کدکنی را از طریق سایت موسیقی ایرانیان و با اجازه صاحب اثر آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «بخوان به نام گل سرخ»

    قطعه «بخوان به نام گل سرخ» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=54831
       
    برچسب ها حمید خزاعی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *