×
×

با عنوان «دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق»

  • کد نوشته: 54309
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۱ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • «دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق» سومین مجموعه شعر کامران رسول زاده مجوز انتشار گرفته و به زودی از سوی انتشارات مروارید منتشر می شود.

    با عنوان «دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق»
  • کامران رسولزاده

    کامران رسولزاده

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق» سومین مجموعه شعر کامران رسول زاده مجوز انتشار گرفته و به زودی از سوی انتشارات مروارید منتشر می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، مخاطبان شعر کامران رسول زاده در این کتاب با فضای جدیدی از اشعار او مواجه می شوند که برگرفته از ساختار سبکی زبان شعر دو کتاب قبلی اوست و به مضامین اجتماعی تازه تری پرداخته است و در عین حال همچنان عاشقانه می سراید.

    دو کتاب شعر قبلی کامران رسول زاده هم اکنون زیر چاپ هفتم هستند که در نمایشگاه کتاب با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شده اند.

    لازم به ذکر است، اولین نمایشنامه کامران رسول زاده با عنوان «زنمرد(WoMan)» به سه زبان فارسی، انگلیسی و ترکی مراحل نهایی مجوز را طی کرده است و هم اکنون در دست چاپ است، در این نمایشنامه کامران رسول زاده با یک فضای سوررئال مخاطبان خود را به چالشی متفاوت از رفتارهای عاشقانه دعوت می کند.

    گفتنی است کامران رسول زاده شاعر، ترانه سرا، آهنگساز و خواننده ایرانی است. آلبوم واژه های بی قرار، اولین مجموعه با ترانه‌ها، ملودی‌ها و به خوانندگی او است که در اوایل زمستان ۱۳۸۷ به بازار عرضه شد . آلبوم بی سرانجام نیز دومین آلبوم او بود که زمستان سال ۱۳۹۱ منتشر شد.  از وی دو مجموعه شعر با نام های “فکر کنم باران دیشب مرا شسته,امروز تو ام…” و “کوتاه بیا,عمرم به نیامدنت قد نمی دهد…” به ترتیب در اردیبهشت ۱۳۹۱ و مرداد ماه ۱۳۹۲ توسط انتشارات مروارید به چاپ رسیده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=54309
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *