×
×

پیروز ارجمند در گفت‌و‌گو با موسیقی ما خبر داد؛

  • کد نوشته: 54274
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • پیروز ارجمند از صدور مجوز ترانه تیم ملی با صدای احسان خواجه امیری خبر داد و گفت: مخالفتی با حضور این خواننده نبوده و نیست.

  • 20130617155421gb-ارجمند 1پیروز ارجمند از صدور مجوز ترانه تیم ملی با صدای احسان خواجه امیری خبر داد و گفت: مخالفتی با حضور این خواننده نبوده و نیست.

    پیروز ارجمند؛ مدیر مرکز موسیقی وزارت ارشاد از صدور مجوز سرود تیم ملی با صدای احسان خواجه امیری خبر داد و گفت: ما از ابتدا ممانعتی برای صدای این خواننده در تیم ملی و جام جهانی نداشتیم و اگر اخیرا صحبت هایی در خصوص مخالفت ما با وی شده است، سو تعبیری بیش نیست.

    مدیر مرکز موسیقی همچنین گفت: پیش از این صحبتهایی از من درباره ممانعت با صدای احسان خواجه امیری شده بود که شخصا این صحبتها را نفی می کنم و می گویم که این صحبتها سوتعبیری بیش نبوده است.

    من در آن مصاحبه هرگز اشاره ای به غیرقانونی بودن این سرود نداشته ام و صرفا نظر شخصی خود را با اینکه این قطعه می تواند قوی تر از اینها باشد بیان کرده ام و این جز یک نظر شخصی چیز دیگری نبوده است . من این نظر را به دور از پست مدیریتی خود اظهار کرده بودم.

    ارجمند اظهار داشت: مسولان وزارت ورزش و جوانان با حضور خود در ارشاد نسبت به دریافت مجوز از سوی ارشاد اقدام کردند که به تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۳ ترانه رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ مجوز خود را از دریافت کرد و احسان خواجه امیری خواننده رسمی آن اعلام شد.

    وی در پایان گفت: ما مشکلی با وزارت ورزش و جوانان نداریم و آمادگی هر گونه همکاری با این وزارت را اعلام می کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=54274
       
    برچسب ها پیروز ارجمند

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *