×
×

گروه «نوای نهفت» به سرپرستی بهرنگ حکیمی‌پور به روی صحنه می رود

  • کد نوشته: 53821
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه موسیقی ایرانی «نوای نهفت» به خوانندگی حسین علیشاپور و سرپرستی بهرنگ حکیمی‌پور در سومین ماه بهاری، میهمان بوشهری‌ها خواهند بود.
    +علیشاپور در روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت با مسعود شعاری کنسرتی در اهواز برگزار کرد 

    گروه «نوای نهفت» به سرپرستی بهرنگ حکیمی‌پور به روی صحنه می رود
  • حسین علیشاپور

    حسین علیشاپور

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: گروه موسیقی ایرانی «نوای نهفت» به خوانندگی حسین علیشاپور و سرپرستی بهرنگ حکیمی‌پور در سومین ماه بهاری، میهمان بوشهری‌ها خواهند بود.

    علیشاپور با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «کنسرت گروه «نوای نهفت» طی روزهای اول و دوم خرداد ماه در بوشهر می‌گردد و در این کنسرت، قطعاتی در دستگاههای راست پنجگاه، افشاری و دشتی اجرا می کنیم. قطعات ذکر شده، از ساخته‌های بهرنگ حکیمی‌پور هستند. ضمن آنکه در این اجرا تصنیف افشاری به یاد استاد منوچهر همایونپور نی اجرا خواهیم کرد.»

    وی در ادامه افزود: «گروه نوای نهفت یش از این قرار بود در اسفندماه سال گذشته، همین کنسرت را در بوشهر اجرا کند که به دلایلی کنسرت مذکور لغو گردید، امیدوارم این بار بدون هیچ مشکلی کنسرت برگزار شده و زحمات گروه به ثمر بنشیند.»

    گروه نوای نهفت را نوازندگانی جون سیاوش عبدی (تنبک)، مهرداد میرزایی (کمانچه)، بهرنگ حکیمی‌پور (سه تار) و محمد زال‌پور (نی) تشکیل می‌دهند.

    شایان ذکر است که حسین علیشاپور در روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه، همراه با مسعود شعاری کنسرتی را در شهر اهواز برگزار کرد که با استقبال مخاطبین نیز روبرو شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=53821
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *