×
×

اجرای «آیینه‌ها» توسط گروه موسیقی «سیاوش»

  • کد نوشته: 53515
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • همایون شجریان خواننده بنام موسیقی ایرانی به همراهی گروه موسیقی «سیاوش» و با اجرای کنسرت «آیینه‌ها» در جزیره کیش به روی صحنه خواهد رفت.
    +این کنسرت با اجرای آثاری از کیخسرو و سهراب پورناظری برگزار خواهد شد

    اجرای «آیینه‌ها» توسط گروه موسیقی «سیاوش»
  • IMG01413351موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: همایون شجریان خواننده بنام موسیقی ایرانی به همراهی گروه موسیقی «سیاوش» و با اجرای کنسرت «آیینه‌ها» در جزیره کیش به روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا تاریخ های ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن خلیج فارس جزیره کیش در دو بخش و با اجرای آثاری از کیخسرو و سهراب پورناظری با کلامی از خیام، مولوی، حافظ، سعدی و هومن ذکایی به روی صحنه می‌رود.

    در بخش نخست این کنسرت، موسیقی تریو تنبور، عود، کنترباس و سازهای کوبه‌ای اجرا می شود و در بخش دوم نیز موسیقی سنتی ایرانی در آواز اصفهان و دستگاه نوا برگزار خواهد شد.

    شایان ذکر است که سهراب‌پور ناظری (تنبور و کمانچه)، همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای)، حسین رضایی‌نیا (دف)، آیین مشکاتیان (تمبک و کوزه)، بابک غسالی (عود)، آزاد میرزا‌پور (تار)، مهیار طریحی (سنتور)، داریوش آذر (کنترباس) و آیین مشکاتیان (تمبک و کوزه) در این اجرا هنرنمایی خواهند کرد.

    علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=53515
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *