×
×

چارتاری ها در میان استقبال پر مهر یاوران محک به روی صحنه رفتند!

  • کد نوشته: 53054
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت گروه چارتار در میان استقبال پر مهر یاوران و حضور دکتر عباس آخوندی، وزیر محترم راه و شهرسازی، جمعی از هنرمندان و اعضای هیأت امنا و هیأت مدیره محک برگزار شد.
    +به امید خداحافظیِ همیشگیِ جهان با سرطان…

    چارتاری ها در میان استقبال پر مهر یاوران محک به روی صحنه رفتند!
  • کنسرت گروه چارتار (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت گروه چارتار (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان: کنسرت گروه چارتار در میان استقبال پر مهر یاوران و حضور دکتر عباس آخوندی، وزیر محترم راه و شهرسازی، جمعی از هنرمندان و اعضای هیأت امنا و هیأت مدیره محک برگزار شد.

    در حالی‌که تمامی بلیت‌های کنسرت چارتار در کمتر از ۳ ساعت توسط یاوران هنردوست محک خریداری شده بود، در روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ این گروه نیک اندیش در محک خاطره ای به یاد ماندنی از خود به جا گذاشتند.

    کنسرت این گروه که به تازگی آلبوم «باران تویی» آنها با استقبال روبرو شده است در فضایی سرشار از حس خوب کمک به هم نوع برگزار شد.

    هدیه محک به یاوران حاضر در مراسم عکسی بود که اعضای گروه چارتار در کنار بنر محک به یادگار گرفتند و جمله ای روی این عکس خودنمایی میکرد: «حاصل حضور شما، ماندن صدای شیرین زندگی در گوش کودکان محک است.»

    تمامی هزینه‌های برگزاری این برنامه با حمایت مالی شرکت سپنتا تامین شد و با حضور و مشارکت یاوران تمامی عواید این کنسرت صرف ارائه خدمات درمانی و رفاهی به کودکان مبتلا به سرطان خواهد شد.

    به امید روزی که به شکرانه شادیِ «خداحافظیِ همیشگیِ جهان با سرطان» نوای امید و سرور را زیر سقف محک همراه با همه یاوران طنین‌انداز کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=53054
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *